Toimialat Televiestintä & IT

Asiakaspoistuman ehkäisyä ja toimivaa asiakasviestintää teleoperaattoreille

Asiakasviestintään ja maailmanluokan asiakaspalveluun keskittymällä teleoperaattorit voivat voittaa asiakkaiden luottamuksen ja vahvistaa uskollisuutta. Strålforsilla on tähän tarvittavat ratkaisut.

Voittajaksi kilpailussa asiakkaista

Jos teleoperaattorin asiakkaat ovat tyytymättömiä, he äänestävät helposti lompakollaan. Kun kilpailu asiakkaista on kovaa, yritysten on pystyttävät ylittämään asiakkaiden odotukset viestinnän ja maksamisen saralla. Asiakaspoistuman ehkäisy edellyttää tehokasta, selkeää ja henkilökohtaista asiakasviestintää. Liittymälasku pitää nähdä keinona tehdä lisämyyntiä, asiakaspalvelulla on oltava saatavilla oikeat tiedot helposti ja prosesseja on sujuvoitettava ja automatisoitava. 

Strålfors auttaa pohjoismaisia teleoperaattoreita toteuttamaan toimivaa asiakasviestintää: lähettämään personoituja uutiskirjeitä, tarjoamaan joustavia maksuvaihtoehtoja ja ylläpitämään tehokkaita viestintäjärjestelmiä.

Haluan, että minuun otetaan yhteyttä

Räätälöidyt ja turvalliset viestintäratkaisut

Easy-payment_16-9.jpg

Asiakaskohtaisia ratkaisuja teleoperaattorin laskutukseen

Jos matkapuhelin- ja laajakaistalaskujen maksaminen on hankalaa, se voi johtaa kalliiseen perintään ja saada asiakkaat turhautumaan. Kun valittavana on useita laskutuskanavia ja maksuvaihtoehtoja, operaattorin asiakasuskollisuus kasvaa.

Invoice-as-selling-tool_16-9_New.jpg

Liittymälasku myynti- ja viestintäkanavana

Lasku on tärkeä ja luonteva teleoperaattorin ja asiakkaan välinen viestintäkanava. Laskun tarjoamat mahdollisuudet lisämyyntikanavana kannattaa ottaa käyttöön. Laskulla voi esimerkiksi tarjota ajankohtaista tietoa ja henkilökohtaisia tarjouksia uusimmista puhelinmalleista tai lisäpalveluista.

B2B-invoice_16-9.jpg

Tehokasta yritysasiakkaiden laskunhallintaa teleoperaattoreille

Älä anna yrityksesi, sen toimittajien ja yritysasiakkaiden välisten tehottomien laskutusprosessien heikentää yrityksesi ydinliiketoimintaa. Pohjoismainen automatisoitu ratkaisu huolehtii verkkolaskujen lähettämisestä ja vastaanottamisesta, joten yrityksesi voi keskittyä tuottavimpiin asioihin.

Customer-service_16-9.jpg

Oikeat työkalut tehokkaaseen asiakaspalveluun televiestintäalalla

Televiestintäalalla vallitsee erittäin tiukka kilpailutilanne. Siksi on tärkeää, että alan palveluntarjoajat täyttävät asiakkaiden palveluodotukset. Yrityksillä on tärkeää olla ajantasaiset järjestelmät, joissa oikeat tiedot liittymistä ja laskuista ovat nopeasti saatavilla. Tämä auttaa vahvistamaan asiakasuskollisuutta ja pienentämään operaattorin vaihtamisen riskiä.

Telia, teleoperaattori:

”Valitsemme kumppanin, jonka kanssa meidän on ollut hyvä tehdä töitä jo vuosia, ja yhteistyö on ollut rehellistä ja luottamuksellista."

"

Telia Finlandin Department Manager Pasi Tolvanen 

Inspiraatiota ja syventävää tietoa aiheesta

Allente

Allenten asiakasrajapinnan digitalisaatio

Allente tulee sanoista ”all entertainment” Nimi heijastaa uuden brändin paikkaa markkinoilla ja sitä, mitä yhtiö pyrkii tarjoamaan asiakkailleen. PostNord Strålfors on läheisessä yhteistyössä Allenten kanssa rakentanut järjestelmän, jossa kaikki laskutus tapahtuu Strålforsin Omnichannel-alustan kautta. Tämä auttaa vauhdittamaan Allenten digitalisaatiota.

Asiakastarina Telia

Telia: ”Meillä on yhteinen kieli”

PostNord Strålforsin ja Telian yhteistyö on kestänyt pohjoismaisella tasolla yli parikymmentä vuotta. Suomessa Telia on ollut tulostuspalveluiden osalta Strålforsin asiakas jo 15 vuotta. Vuonna 2022 yhteistyö Suomessa laajeni myös sähköisiin jakelukanaviin, kun Telia päätti yhtenäistää kumppanikenttäänsä ja valitsi Strålforsin kokonaisvaltaiseksi kumppanikseen laskunvälityksen osalta.

Ota yhteyttä!

Haluatko lisätietoja siitä, miten voit täyttää asiakaskeskeisten ratkaisujen tulevat vaatimukset? Ota yhteyttä, niin kerromme lisää.

Jukka Leivonen
Manager of Partnerships & New Sales
+358400820110
jukka.leivonen@stralfors.fi

Lähetä viesti
Jukka Leivonen vastaa laskunvälityksen kumppanuuksistamme – ota yhteyttä