Asiakaspoistuman ehkäisyä ja toimivaa asiakasviestintää teleoperaattoreille
Asiakasviestintään ja maailmanluokan asiakaspalveluun keskittymällä teleoperaattorit voivat voittaa asiakkaiden luottamuksen ja vahvistaa uskollisuutta. Strålforsilla on tähän tarvittavat ratkaisut.
Voittajaksi kilpailussa asiakkaista
Jos teleoperaattorin asiakkaat ovat tyytymättömiä, he äänestävät helposti lompakollaan. Kun kilpailu asiakkaista on kovaa, yritysten on pystyttävät ylittämään asiakkaiden odotukset viestinnän ja maksamisen saralla. Asiakaspoistuman ehkäisy edellyttää tehokasta, selkeää ja henkilökohtaista asiakasviestintää. Liittymälasku pitää nähdä keinona tehdä lisämyyntiä, asiakaspalvelulla on oltava saatavilla oikeat tiedot helposti ja prosesseja on sujuvoitettava ja automatisoitava.
Strålfors auttaa pohjoismaisia teleoperaattoreita toteuttamaan toimivaa asiakasviestintää: lähettämään personoituja uutiskirjeitä, tarjoamaan joustavia maksuvaihtoehtoja ja ylläpitämään tehokkaita viestintäjärjestelmiä.