Ratkaisuja, jotka parantavat energia-alan kestävyyttä

Energia-ala on muutosvaiheessa. Energiantuotannossa siirrytään kohti kestävämpiä ratkaisuja, ja samalla asiakkaiden tarpeiden huomioimisesta tulee yhä tärkeämpää. Asiakkaiden ajankohtaisten tarpeiden ja uusien vaatimusten ymmärtäminen on yhtä tärkeää kuin varmat sähkötoimitukset. PostNord Strålforsilla on 25 vuoden kokemus yhteistyöstä energia-alan kanssa. Yhdessä energiayhtiöiden kanssa katsomme jo seuraavien 25 vuoden päähän.

Kokonaisratkaisut kestävään vuoropuheluun

Tarjoamme asiakaslähtöisiä älykkäitä viestintäratkaisuja, kestäviä prosesseja ja automaattisia tietovirtoja toimialalle, joka kehittyy jatkuvasti.

Yhteiskunnan kannalta tärkeällä energia-alalla painopiste on perinteisesti ollut ydinliiketoiminnassa eli varmassa ja luotettavassa sähkönjakelussa. Tiedämme kuitenkin, että myös oheisprosessien on toimittava saumattomasti. Digitaalisesti, automaattisesti ja yksilöllisesti. Juuri tässä olemme yrityksesi apuna.

Autamme yritystäsi viestimään asiakkaiden odottamalla tavalla, olipa tähtäimessänne laaja kokonaisratkaisu tai organisaation erityishaasteiden, kuten asiakasdialogin digitalisoinnin, ratkaiseminen. Varmistamme myös, että prosessinne täyttävät laatua, tehokkuutta ja vaatimustenmukaisuutta koskevat kriteerit.

Tuomme tarvittavaa voimaa tietovirtoihinne, ja säästämme energiaa vähentämällä resurssien tarpeetonta käyttöä. Vaikutus on kestävä.

Ota yhteyttä

Increased-loyalty_16-9.jpg

Parempi asiakasuskollisuus. Pienempi asiakaspoistuma.

Anna asiakkaidesi valita itse, miten he haluavat viestiä yrityksesi kanssa ja maksaa laskunsa. Yksilöllisempi valinnanvara parantaa asiakkaiden ymmärrystä – ja uskollisuus ja sitoutuminen paranevat, kun tiedotuksesta tulee vuoropuhelua.

Vähennä kustannuksia automaattisten prosessien avulla

Vähennä kustannuksia automaattisten prosessien avulla

Älykkäiden ratkaisujen avulla säästät aikaa ja resursseja voit tehostaa työtä niin saapuvassa kuin lähtevässäkin viestinnässä. Kun oikea tieto tulee oikealle henkilölle oikeaan aikaan ja oikeaa kanavaa pitkin, asiakaspalvelun kuormitus kevenee ja asiakas saa paremman kokonaiskokemuksen.

B2B-effective-communication_16-9.jpg

Tehokkaampaa B2B-viestintää

Meillä on 30 vuoden kokemus sähköisestä laskutuksesta, ja takaamme, että yrityksesi laskuprosessi toimii turvallisesti pitkälle tulevaisuuteen. Kokoamalla kaiken saapuvan ja lähtevän yritys- ja viranomaisviestinnän samaan paikkaan varmistamme täydellisen hallinnan, tehostamme prosesseja ja vähennämme aikaa vievää manuaalista käsittelyä.

Energiayhtiöiden innovaatiomatka jatkuu:

””Tulevien kymmenen vuoden aikana digitalisaatio on meille merkittävä kannustin, ja PostNord Strålfors on meille ilman muuta tärkeä digitalisaatiokumppani. Ilman heidän asiakaskeskeisyyttään emme olisi päässeet näin pitkälle.”


Eva-Lena Berglund, Skellefteå Kraftin laskutuspäällikkö

Referenssit

Skellefteå Kraft

Skellefteå Kraft – onnistunutta digiviestintää

Sähköyhtiö Skellefteå Kraft on digitalisoinut toimintaansa vaikuttavalla tavalla. Suurista haasteista huolimatta yhtiön toiminta on nyt tehokasta, ja se tarjoaa kenties parasta asiakaspalvelua koko Ruotsin energia-alalla. – Ilman PostNord Strålforsin asiakaskeskeistä lähestymistapaa emme olisi koskaan päässeet näin pitkälle, sanoo yhtiön laskutuspäällikkö Eva-Lena Berglund.

Eon_16-9.jpg

E.ON valmiina seuraavaan vaiheeseen

Sähköisestä asiakasviestinnästä on tullut nopeasti energiayhtiö E.ON:n uusi normaali. – Vielä muutama vuosi sitten kyseessä oli täydentävä viestintämuoto, ja nyt on jo päin vastoin. Näin on miellyttävämpää asiakkaillemme ja helpompaa meille, toteaa Head of Back Office Mikael Bladh.

Aiheeseen liittyvät artikkelit

Helen-FI-16-9.jpg

Lue kuinka Helen käyttää MobilePayta

Helen Oy on Suomen toiseksi suurin energiayhtiö. Vuoden 2019 alussa Helenistä tulee ensimmäinen suomalainen yritys, joka tarjoaa asiakkailleen mahdollisuuden maksaa laskut MobilePaylla.

Southern-water_16-9.jpg

Uusi ulkoasu vähensi asiakaspalvelun puheluja ja toi merkittäviä säästöjä

Southern Water selkeytti vesilaskujensa ilmettä Eye tracking -tutkimuksesta saamiensa tulosten perusteella. Asiakaspalvelun puhelujen määrä laski melkein välittömästi kymmenestä kuuteen prosenttiin. Yhteensä muutokset toivat yli 154 000 euron vuosittaiset säästöt.

Ota yhteyttä!

Haluatko tietää, miten saat viestinnästäsi kustannustehokkaampaa ja kestävämpää – ja täytät asiakkaidesi vaatimukset? Ota yhteyttä, niin kerromme lisää.

Jukka Leivonen
Manager of Partnerships & New Sales
+358 400 820 110
jukka.leivonen@stralfors.fi

Lähetä viesti

Jukka-Leivonen_500px_Bg-green-G4.jpg