Mahdolliset häiriöt järjestelmissämme tai toiminnassamme

Tällä sivulla ilmoitamme mahdollisimman pikaisesti kaikista havaituista häiriöistä esimerkiksi järjestelmissämme, ja päivitämme tilannetta reaaliaikaisesti.

Sivun tarkoitus on tarjota asiakkaillemme tietoa avoimesti ja ylläpitää toimintamme läpinäkyvyyttä. Sivun avulla pyritään myös minimoimaan häiriöistämme aiheutuva työ asiakkaillemme. Mikäli havaitsette häiriön, josta on jo tiedotettu tällä sivulla, teidän ei tarvitse olla meihin yhteydessä – olemme jo korjaamassa tilannetta.

Asiakaspalvelumme palvelee teitä mahdollisissa häiriöön liittyvissä kysymyksissä: customer.service@stralfors.fi ja +358 (0)20 740 4100.

Henkilö istuu työpisteellä katsoen useampaa näyttöä

Tiedonsiirtopalvelimemme sertifikaattipäivitys

Julkaistu: 2.10.2025

Osana jatkuvaa työskentelyämme tietoturvan eteen päivitämme tiedonsiirtopalvelimemme (mft.stralfors.com) sertifikaattia 22.10.2025 klo 11 (EEST). Palvelinta mft.stralfors.com käytetään esimerkiksi SFTP-tiedonsiirroissa.

Huomioittehan, että jos teille tulee pyyntö hyväksyä uusi sertifikaatti, voitte hyväksyä sertifikaatin ja jatkaa tiedonsiirtoa normaalisti.

Kansainväliset postiliikennehäiriöt

Julkaistu: 1.6.2023, päivitetty: 1.9.2025

Kansainvälisen postiliikenteen toimituksissa voi esiintyä viiveitä tai puutteita erilaisista syistä johtuen. 

Seuraaviin maihin emme tällä hetkellä pysty toimittamaan:

  • Eritrea

  • Haiti

  • Jemen

  • Syria

  • Vanuatu