Mahdolliset häiriöt järjestelmissämme tai toiminnassamme
Tällä sivulla ilmoitamme mahdollisimman pikaisesti kaikista havaituista häiriöistä esimerkiksi järjestelmissämme, ja päivitämme tilannetta reaaliaikaisesti.
Sivun tarkoitus on tarjota asiakkaillemme tietoa avoimesti ja ylläpitää toimintamme läpinäkyvyyttä. Sivun avulla pyritään myös minimoimaan häiriöistämme aiheutuva työ asiakkaillemme. Mikäli havaitsette häiriön, josta on jo tiedotettu tällä sivulla, teidän ei tarvitse olla meihin yhteydessä – olemme jo korjaamassa tilannetta.
Asiakaspalvelumme palvelee teitä mahdollisissa häiriöön liittyvissä kysymyksissä: customer.service@stralfors.fi ja +358 (0)20 740 4100.
:format(png))
Puutteita Track & Trace -järjestelmässä
Julkaistu: 28.11.2025, päivitetty: 1.12.2025
Tiedonsiirtoon liittyvän virheen vuoksi Track & Trace -järjestelmässämme on puutteita, jotka koskevat osaa 25.–27.11. aikana Strålforsille toimitetuista aineistoista. Aineistojen tilat eivät ole kaikkien dokumenttien osalta ole päivittyneet Track & Trace -järjestelmämme.
Pyydämme huomioimaan, että kaikki kyseisenä aikana toimitetut aineistot on toimitettu vastaanottajille, vaikka osan niistä tila ei ole päivittynyt järjestelmään. Olemme onnistuneet korjaamaan manuaalisesti joidenkin dokumenttien tiloja, mutta joidenkin osalta Track & Trace -järjestelmään tulee jäämään puutteellinen tila.
Pahoittelemme virheestä aiheutuvaa vaivaa.
Kansainväliset postiliikennehäiriöt
Julkaistu: 1.6.2023, päivitetty: 1.9.2025
Kansainvälisen postiliikenteen toimituksissa voi esiintyä viiveitä tai puutteita erilaisista syistä johtuen.
Seuraaviin maihin emme tällä hetkellä pysty toimittamaan:
Eritrea
Haiti
Jemen
Syria
Vanuatu