Mahdolliset häiriöt järjestelmissämme tai toiminnassamme

Tällä sivulla ilmoitamme mahdollisimman pikaisesti kaikista havaituista häiriöistä esimerkiksi järjestelmissämme, ja päivitämme tilannetta reaaliaikaisesti.

Sivun tarkoitus on tarjota asiakkaillemme tietoa avoimesti ja ylläpitää toimintamme läpinäkyvyyttä. Sivun avulla pyritään myös minimoimaan häiriöistämme aiheutuva työ asiakkaillemme. Mikäli havaitsette häiriön, josta on jo tiedotettu tällä sivulla, teidän ei tarvitse olla meihin yhteydessä – olemme jo korjaamassa tilannetta.

Asiakaspalvelumme palvelee teitä mahdollisissa häiriöön liittyvissä kysymyksissä: customer.service@stralfors.fi ja +358 (0)20 740 4100.

Henkilö istuu työpisteellä katsoen useampaa näyttöä

Lokakuun poikkeava laskutustapa

Julkaistu: 4.11.2025

Järjestelmäteknisestä syystä osa asiakkaistamme on saanut lokakuun kuukausiveloituksista erillisen laskun, vaikka yleensä ne on veloitettu samalla laskulla transaktioiden kanssa. 

Pahoittelemme erillisen laskun mahdollisesti aiheuttamaa hämmennystä.  

Huoltoikkuna

Julkaistu: 22.10.2025

Parantaaksemme palveluitamme suoritamme palvelinympäristössämme aikataulutettuja huoltotoimenpiteitä seuraavasti:     

Lauantai 8.11.2025 klo 15:00 – Sunnuntai 9.11.2025 klo 8:00 välisenä aikana (EET).

Huoltotoimenpiteiden aikana palveluissa ja käyttöliittymissä voi esiintyä viiveitä tai katkoksia.

Kansainväliset postiliikennehäiriöt

Julkaistu: 1.6.2023, päivitetty: 1.9.2025

Kansainvälisen postiliikenteen toimituksissa voi esiintyä viiveitä tai puutteita erilaisista syistä johtuen. 

Seuraaviin maihin emme tällä hetkellä pysty toimittamaan:

  • Eritrea

  • Haiti

  • Jemen

  • Syria

  • Vanuatu