SCS19_HELSINKI_3-1_1920x640_low.jpg

Miten asiakastuntemuksella, uusimmalla IT-osaamisella sekä monikanavaisella viestinnällä luodaan paras asiakaskokemus?

Osallistu Smarter Communication Summit -tapahtumaan 2.10. ja pääset kuulemaan kansainvälisten puhujiemme mielenkiintoiset puheenvuorot digitaalisen ajan asiakasviestinnästä ja -kokemuksesta. Tapahtumassa pääset puheenvuorojen lisäksi tutustumaan mielenkiintoisiin, erityisesti asiakaskokemuksiin keskittyviin asiakascaseihin, joiden lähtökohtana on asiakasdata sekä asiakastutkimus. Ilmoittaudu nyt mukaan syksyn mielenkiintoisimpaan asiakasviestinnän tapahtumaan!

Aika:  Keskiviikko 2.10.2019 klo 8.30-13
Paikka: Finlandia-talo, Mannerheimintie 13 e, Helsinki
Kartan kuvaus: Google Maps
Hinta: Osallistuminen on ilmaista, mutta paikkoja on vain rajoitetusti. Veloitamme 50 euron maksun peruuttamattomilta osallistujilta (peruutus viimeistään 27.9.2019) taataksemme paikkojen riittävyyden.
Kohderyhmä: Päivä on tarkoitettu sinulle, joka työskentelet asiakaskokemuksen ja / tai digitaalisen viestinnän parissa.


Ilmoittaudu heti

Ohjelma

Hyvän asiakaskokemuksen aikaansaaminen vaatii, että asiakkaiden odotuksiin vastataan. Viestinnässä asiakaskokemuksen optimoinnille toimii pohjana tiedot asiakkaista.

Smarter Communication Summit -tapahtumasta saat inspiraatiota älykkäämpiin tapoihin viestiä asiakkaiden kanssa ja kuinka antaa heille paras mahdollinen kokemus eri digitaalisissa kanavissa.

Koko ohjelma julkaistaan elokuussa.

Keynote speakers

Linda Liukas

Miten navigoida teknologian uusilla rajoilla?

Linda Liukas, kirjailija, yrittäjä ja ohjelmoija

Linda Liukas on lastenkirjailija, kuvittaja ja ohjelmoija. Vuonna 2018 Forbes valitsi hänet Euroopan johtavien teknologia-alan naisten joukkoon. Smarter Communication Summit -tilaisuudessa hän puhuu yritysten digitaalisista haasteista, pelottoman asenteen merkityksestä sekä siitä, mitä voimme oppia lapsilta.

Linda Liukas on kirjoittanut kansainvälisen lastenkirjan ja bestsellerin "Hello Ruby - Adventures in Coding", joka on seikkailu tietokoneiden maagisessa maailmassa. Hän on myös perustanut mailmanlaajuisen verkoston, Rails Girlsin, jossa nuoret naiset oppivat koodausta.

Kelly Tainton

Miten luoda kognitiivista asiakasymmärrystä?

Kelly Tainton, Reflectorgroup, perustaja ja vanhempi osakas

Mitä tarvitaan vaikuttavan asiakaskokemuksen aikaansaamiseen? Vastaus on biokemiaa. Eri tekijät, kuten uutuus, jännitys sekä asian merkitys, ohjaavat aivojemme kemiallisia prosesseja.

Kelly Tainton kertoo, miten aivotutkimuksen avulla voimme luoda parempia asiakaskokemuksia sekä ympäristö, joka on jo valmiiksi optimoitu tarjoamaan asiakkaalle enemmän.

 

Ilmoittaudu

Paikkoja on rajoitettu määrä, joten ilmoittaudu jo nyt varmistaaksesi paikkasi! Voit myös kertoa kollegallesi tapahtumasta.


Ilmoittaudu heti


Onko sinulla kysymyksiä? Ota yhteyttä osoitteeseen tytti.huttu@stralfors.fi.

Tervetuloa!

Mikko Fäldt
Myyntijohtaja
PostNord Strålfors