SCM_2018-1_Hero.jpg

#1 2018 – Kartoita Asiakaspolku

Jokainen osa on tärkeä. Kartoittamalla asiakkaan kokemukset asiakaspolun kaikissa vaiheissa – ensimmäisestä hakusanasta konversioon ja kaupantekoon – pystytään tunnistamaan parannusmahdollisuuksia.

Lue e-lehteä Avaa PDF

Lehden aikaisemmat numerot

SCM_2019-2_Faksimil_FI.png

Asiakkaiden ja yritysten välille uudet pelisäännöt

Pelikenttä on muuttanut muotoaan. Säilyttääkseen jalansijansa markkinoilla yritysten on mukauduttava todellisuuteen, jossa asiakkaat määrittävät pelisäännöt.

Faksimil-2019-1-FI.png

Leikki on avain innovaatioihin

Monet nykyään tapetilla olevista digitaalisista tekniikoista juontavat juurensa leikkiin ja hupailuun. Voit lukea siitä ja monesta muusta asiasta tästä Smarter Communication Magazine -numerosta.

SmartMag_2018-3_FI.png

Kyse on luottamuksesta

Tietopainotteisilla markkinoilla täytyy vaalia asiakkaiden luottamusta. Läpinäkyvyys ja selkeät arvot ovat suhteiden menestystekijöitä, jotka kestävät aikaa.

PNSF_SCM_Faksimil-FI.png

Oletko tarpeeksi digitaalinen?

Vain asiakas voi määrittää, mikä asema tarjonnallasi on markkinoilla. Yhteiskunnan digitalisaation yhä vahvistuessa tiedämme, että valinnanvapaus antaa kilpailuetuja. Yrityksillä, jotka hoitavat asiakastietojaan fiksuimmin, on paremmat mahdollisuudet menestyä.

smartmag_2018-1_fi_875px.jpg

Kartoita asiakaspolku

Jokainen osa on tärkeä. Kartoittamalla asiakkaan kokemukset asiakaspolun kaikissa vaiheissa – ensimmäisestä hakusanasta konversioon ja kaupantekoon – pystytään tunnistamaan parannusmahdollisuuksia.

smartmag_2017_3_fi.jpg

Kursi kanavasi kokoon

Mielekäs ja olennainen. On tärkeää, että asiakaskokemus on aina tällainen, olipa asiakas yhteydessä yritykseenne sitten sosiaalisen median kautta, fyysisessä myymälässä tai maksaessaan sähköisen laskun. Omnichannel-ratkaisussa yhden kanavan kautta tehty yhteydenotto vaikuttaa seuraavaan, jolloin asiakas voi aina jatkaa siitä mihin hän viimeksi jäi. Kursi siis kanavasi kokoon!

smarter_2_2017_fi.jpg

Asiakasmatka 2.0

Yksilöity mix takaa parhaan asiakasmatkan. Hankkimalla tietoa siitä, miten voit digitalisaation avulla löytää uusia asiakkaita ja vastata heidän kysyntäänsä, voit kehittää toimintaasi uusilla markkinoilla. Lähde mukaan digitaaliselle asiakasmatkalle!

smarter_1-2017_fi.jpg

Oletko Turvattu?

Olipa yrityksesi päässyt digitalisoinnissa miten pitkälle tahansa, yksi asia on aina ajankohtainen: turvallisuus. Omistamme turvallisuudelle sen vuoksi melkein koko tämän numeron.

smarter_4_2016_fi.jpg

Opi puhumaan datasi kanssa

Mitä merkitystä on brändillä, kun data ja algoritmit yhä useammin ohjaavat asiakkaiden valintoja internetissä? Mutta tie menestykseen on erilainen kuin ennen ja datavetoinen viestintä on tullut jäädäkseen.

smarter_3-2016_fi.jpg

Hyvä maine varmistaa pitkät suhteet

Kaikki ihmiset haluavat, että heistä tykätään. Sama koskee myös yrityksiä. Jos haluat luoda asiakkaisiisi pitkäaikaiset suhteet, sinun on otettava huomioon asiakkaiden tarpeet ja vaalittava yrityksesi mainetta.

scm-2016-2-fi.jpg

Disruptio: Voittaako vai hävitä

Tekniikan nopea kehitys on luonut markkinoiden uusille tulokkaille mahdollisuuden päihittää tehokkaasti nykypäivän liiketoimintamallit. Tarkastelemme lähemmin disruption käsitettä ja näytämme, miten voit menestyä siinä.

scm_2016-1_290px_fi.jpg

Miten viestinnän automaatio toimii?

Nykyisin voit viestiä asiakkaillesi uusilla ja tehokkailla tavoilla – milloin ja missä tahansa. Onnistuaksesi sinun on seurattava asiakkaan jälkiä sekä nähtävä ja ymmärrettävä hänen tarpeensa.

smc_4_2015.jpg

Yksilöllistä viestintää kaikkien kanssa

  • Keskinäinen lojaalius.
  • Miksi minun pitäisi omistaa kaikki?
  • Onnistui yli odotusten.
  • Nopeatempoista viestintää.
  • Anna asiakkaan ohjata.
smartcom_3_2015-fi-290x224.jpg

Sata vuotta älykästä liiketoimintaa

  • Takaisin tulevaisuuteen – trendien tarkastelua 10 vuotta sitten
  • Uutta kuluttajavaltaa lompakossa
  • Instant shopping muuttaa kuluttajien käyttäytymistä
  • Prediktiivinen analyytikka kehittää liiketoimintaa
  • Strålfors – älykästä liiketoimintaa 101 vuoden ajan
smartmag_2015_2_fi.jpg

Uskalla digitalisoida liiketoimintamallisi

  • Kovaa taistelua rahoista
  • Näin digitaalisia ovat naapurisi
  • Esineiden internet
  • British Gas säästää tulostuskustannuksissa
smartcom_2015_1_fi_220px.jpg

Anna asiakkaidesi näyttää tietä

  • Kutsuu kilpailijansa mukaan
  • Mahdollisuuksia tarjoava kortinlukija
  • Digitaaliset haasteet
  • Palkitse asiakkaasi
smartcom_2014_3_fi.jpg

Mitä tiedät asiakkaistasi?

  • Liiketoimintamalleista
  • Brändeistä
  • Kuluttajista
smartcom_2014_2_fi.jpg

Oletko valmis tulevaisuuden viestintään?

  • Ota selvää asiakkaiden mielipiteistä
  • Analyysi parantaa dialogia
  • Näin sinusta tulee superverkostoituja
  • Viestinnän trendit
smartcom_2014_1_fi.jpg

Multichannel – Asiakas viestii kaikkien kanavien kautta

  • Digitaalinen ajokortti
  • Katse itään
  • Katseenseuranta
  • Erikielisiä versioita