Campaign_heroimage_desktop_NEW.jpg Campaign_heroimage_mobile_NEW.jpg

Tartu uuden
asiakkaan
huippuetuun!

Jokainen yritys tarvitsee laskuista välittävän kumppanin. Tarjoamme sinulle nyt huippuedun vuoden 2021 aikana solmituille laskutuspalveluiden sopimuksille. Veloituksetta saamasi edut ovat:

Customer Journey Mapping (arvo 4 500 €).

Kartoitus avaa asiakkaidesi tarpeita palveluketjun eri vaiheissa.

Eye Tracking Analysis (arvo 3 500 €).

Analyysin avulla voit parantaa viestiesi luettavuutta ja ymmärtämistä.

Laskutuspalvelumme skaalautuu aina yrityksesi koon ja tarpeiden mukaan. Jätä yhteystiedot ja saat ilmaisen Maksutapahtumasta asiakkuussuhteeseen -kirjan.

Kysy meiltä lisää

Campaign_section_image_1_desktop_NEW.jpg Campaign_section_image_1_mobile_NEW.jpg

Ilmainen Maksutapahtumasta asiakkuussuhteeseen -kirja. Tilaa tai lataa!

Käytä laskua onnistuneesti viestintäkanavana kuluttajille! Suomen ensimmäinen laskusta sekä laskuviestinnästä kertova tietokirja avaa teorian ja runsaiden esimerkkien avulla laskun ja muiden viestintädokumenttien mahdollisuuksia kuluttajaviestinnässä.

Tilaa painettu, 140-sivuinen kirja postitse tai lataa ja lue heti.

Kyllä, haluan kirjan

Campaign_section_image_2_desktop.jpg Campaign_section_image_2_mobile.jpg

Voisiko laskun maksaminen olla elämän tärkein asia?

Mitä helpompaa laskujen hoitaminen on, sitä enemmän aikaa jää johonkin oleellisempaan. Siksi tarjoamme laskujen maksamiseen Suomen kattavimman kanavavalikoiman.

Missä ja milloin sinun asiakkaasi mieluiten maksaa laskunsa? Kysy meiltä!

Campaign_section_image_3_desktop.jpg Campaign_section_image_3_mobile.jpg

Otamme laskusi välittäviin käsiin

Tarjoamme luotettavan asiantuntemuksen, helpot työkalut ja uusimmat ratkaisut laskutusprosessin jatkuvaan kehittämiseen. Lopputuloksena palvelet omaa asiakastasi paremmin.

Miten yrityksesi pysyy ajan tasalla nopeasti kehittyvässä markkinassa? Kysy meiltä!

Campaign_section_image_4_desktop.jpg Campaign_section_image_4_mobile.jpg

Muutamme laskun rakkauskirjeeksi

Autamme sinua muuttamaan laskusi selkeäksi ja helpoksi maksettavaksi palvelukokemukseksi. Parhaimmillaan lasku toimii sitoutumisen osoituksena puolin ja toisin.

Miten yrityksesi voi säästää asiakaspalvelun resursseja? Kysy meiltä!

Campaign_section_image_5_desktop_NEW.jpg Campaign_section_image_5_mobile_NEW.jpg

Tartu uuden asiakkaan 8 000 € huippuetuun!

Juho ja Jukka kartoittavat, millaisesta laskunvälityksen kumppanuudesta yrityksesi parhaiten hyötyisi.
Jättämällä yhteystietosi voit tilata tai ladata Maksutapahtumasta asiakkuussuhteeseen -kirjan ilmaiseksi.

Campaign_section_image_6_desktop_NEW.jpg Campaign_section_image_6_mobile.jpg

Juho Kekkonen
Account Manager

Soita: 0400 781 460
Email: juho.kekkonen@stralfors.fi

Tai ota yhteyttä alla olevalla lomakkeella.

Campaign_section_image_7_desktop_NEW.jpg Campaign_section_image_7_mobile.jpg

Jukka Leivonen
Key Account Manager

Soita: 0400 820 110
Email: jukka.leivonen@stralfors.fi

Tai ota yhteyttä alla olevalla lomakkeella.

Divider_1920x10_Bg-dark-blue.jpg

Jätä yhteystiedot

Jättämällä yhteystietosi voit tilata tai ladata Maksutapahtumasta
asiakkuussuhteeseen -kirjan ilmaiseksi.

* Pakollinen tieto

Inspiraatio ja artikkelit

New-payment-patterns_Photo_16-9.jpg

Käteisettömästä maksamisesta kontaktittomaan – näin maksukäyttäytyminen muuttuu Pohjoismaissa

Mahdatko pitää lompakkoa mukanasi enää viiden vuoden kuluttua? Todennäköisesti et. Digitaalinen tekniikka avaa mahdollisuuksia uusille kontaktittomille maksuratkaisuille, jotka voidaan integroida entistä paremmin ostokokemukseen.

mobiilimaksaminen-16-9.jpg

Mobiilimaksaminen

PostNord Strålforsin Mobiilimaksamisen palvelussa asiakasyritys lähettää meille datatiedoston, joka sisältää asiakkaan laskut vastaanottajille. PostNord Strålfors lajittelee ja konvertoi laskutusaineistot ja jakaa ne mobiililaskukanavaan. Kuluttaja vastaanottaa laskun mobiililaitteeseensa ja hyväksyy maksun.

Hjelpl-att-navigerea_16-9.jpg

Apua uudella pelikentällä navigointiin

Maksupalvelujen määrän kasvaessa yritysten on yhä tärkeämpää sisällyttää Payment Management -ratkaisut omnichannelstrategiaansa. Mahdollisuus valita maksutapa itse lisää sekä asiakasuskollisuutta että maksuhalukkuutta.

Helen-FI-16-9.jpg

Lue kuinka Helen käyttää MobilePaytä

Helen Oy on Suomen toiseksi suurin energiayhtiö. Vuoden 2019 alussa Helenistä tulee ensimmäinen suomalainen yritys, joka tarjoaa asiakkailleen mahdollisuuden maksaa laskut MobilePaylla.

Aller_Relation_16-9_2.jpg

Ratkaisut luodaan yhdessä – ja asiakkuus hoidetaan joka päivä

Kun yhteistyötä tehdään vuosia, hioutuu yritysten välille kumppanuus, jossa työskentely on mutkatonta ja kehitystä tehdään käsi kädessä.

Southern-water_16-9.jpg

Uusi ulkoasu vähensi asiakaspalvelun puheluja ja toi merkittäviä säästöjä

Southern Water selkeytti vesilaskujensa ilmettä Eye tracking -tutkimuksesta saamiensa tulosten perusteella. Asiakaspalvelun puhelujen määrä laski melkein välittömästi kymmenestä kuuteen prosenttiin. Yhteensä muutokset toivat yli 154 000 euron vuosittaiset säästöt.

16-9-Customer-Journey-Mapping-01.jpg

Customer Journey Mapping

Asiakkaat ovat yhä nopeampia liikkeissään, mikä asettaa korkeita vaatimuksia liiketoiminnallesi. Customer Journey Mapping antaa sinulle käsityksen siitä, millaisia asiakkaidesi tarpeet ovat palveluketjun kaikissa vaiheissa.

16-9-eye-tracking-02.jpg

Eye tracking

Eye Tracking -tekniikka mittaa tarkasti silmien näkemät asiat. Sen tuottamien tietojen avulla voidaan analysoida, mitä henkilö katsoi, milloin ja kuinka kauan.

Kampanjaedun ehdot: Kampanjan uuden asiakkaan edun voi saada asiakas, jolla ei ole ollut edellisen kahden vuoden aikana sopimusta PostNord Strålforsin kanssa. Uusi sopimus tai aiesopimus on allekirjoitetettava 31.12.2021 mennessä. Customer Journey Mapping ja Eye Tracking Analysis -tuotteiden hinnat perustuvat PostNord Strålfors -hinnoitteluun 1.10.2021.

Customer Journey Mapping sisältää: Asiakastapaamisen, jossa määritellään tutkittava Customer Journey (laajuus 1 h). Konsultaation (laajuus 4 h), jossa määritellään asiakkuuspolku, asiakkuuskohtaamiset polulla, kipupisteet ja tärkeimmät kehitettävät kohteet yhdessä PostNord Strålforsin konsultin (1 henkilö) ja asiakkaan (max 7 henkilöä) kanssa. Loppuraportin tärkeimmistä havainnoista ja kehityskohteista (PTT-muodossa).

Eye Tracking Analysis sisältää: Enintään 6 tutkittavan aineiston (pdf tai kuva) esittämisen naisista ja miehistä (50/50) koostuvalle kohderyhmälle. Loppuanalyysin, joka sisältää kaikista materiaaleista Heat map- ja Clusters-kartat sekä Areas of interest -analyysin kahdella eri parametrilla laskettuna (PTT-muodossa).