Invoice-campaign_Hero_3-1_Bg-dark-blue.jpg Invoice-campaign_16-9_Bg-Dark-blue.jpg

Jokainen yritys tarvitsee laskuista välittävän kumppanin

Siksi jokaisella yrityksellä on monta syytä tutustua laskunvälityspalveluumme! Haluamme tuottaa onnistuneita palvelukokemuksia yrityksesi ja asiakkaasi välillä. Sillä, mitä laskulla viestit ja missä asiakkaasi sen haluaa maksaa, on meille aidosti väliä.

Oletko kiinnostunut esimerkiksi mobiilimaksamisesta, laskujen luettavuuden parantamisesta tai entistä kokonaisvaltaisemmasta kumppanuudesta? Tutustutaan – palvelumme skaalautuu yrityksesi koon ja tarpeiden mukaan.

Ota yhteys myyjiimme

Invoice-campaign_Section-1_3-1.jpg.jpg Invoice-campaign_Section-1_3-1.jpg.jpg

Voisiko laskun maksaminen olla elämän tärkein asia?

Ehkäpä ei, sillä olemme ymmärtäneet sekä yrityksen että kuluttajan arjesta jotain tärkeää: mitä helpompaa laskujen hoitaminen on, sitä enemmän aikaa jää johonkin oleellisempaan. Siksi tarjoamme laskujen maksamiseen Suomen kattavimman kanavavalikoiman.
 
Asiakas, joka on vapaa maksamaan laskunsa siellä missä haluaa, on tyytyväinen asiakas. Tutustu asiakkaamme Helenin kokemuksiin mobiilimaksamisesta ja pyydä oma tarjous!

 

 

Invoice-campaign_Section-2_3-1.jpg.jpg Invoice-campaign_Section-2_3-1.jpg.jpg

Otamme laskusi välittäviin käsiin

Meille kumppanuudessa oleellista on tarjota sekä hyvä palvelu että hyvää palvelua. Siksi tarjoamme luotettavan asiantuntemuksen, helpot työkalut ja uusimmat ratkaisut laskutusprosessin jatkuvaan kehittämiseen. Lopputuloksena sinä puolestasi palvelet omaa asiakastasi paremmin.
 
Pysy kanssamme ajan tasalla nopeasti kehittyvässä markkinassa. Tutustu asiakkaamme Allerin kokemuksiin yhteistyön hyödyistä ja pyydä oma tarjous!

 

 

Invoice-campaign_Section-3_3-1.jpg.jpg Invoice-campaign_Section-3_3-1.jpg.jpg

Muutamme laskun rakkauskirjeeksi

Tiedämme että rakkaus on iso sana, mutta isoista asioista tässä on kyse: autamme sinua muuttamaan laskusi selkeäksi ja helpoksi maksettavaksi palvelukokemukseksi. Parhaimmillaan lasku toimii siis rakkauden ja sitoutumisen osoituksena puolin ja toisin.
 
Isossa mittakaavassa tämä voi säästää merkittävästi yrityksesi asiakaspalvelun resursseja. Tutustu asiakkaamme Southern Waterin kokemuksiin viestinnän tehostamisesta ja pyydä oma tarjous!

 

 

Mikä jäi mieleen? Kysy lisää!

Juho ja Jukka kartoittavat, millaisesta laskunvälityksen kumppanuudesta yrityksesi parhaiten hyötyisi. Ota yhteyttä ja lähdetään liikkeelle.

Juho Kekkonen, Account Manager PostNord Strålfors

Juho Kekkonen
Account Manager, PostNord Strålfors
Puh: 0400 781 460

Sähköposti Juho

Jukka Leivonen, Key Account Manager, PostNord Strålfors

Jukka Leivonen
Key Account Manager, PostNord Strålfors
Puh: 0400 820 110

Sähköposti Jukka

 


Lähetä meille viesti

Voit ottaa yhteyttä myös alla olevalla lomakkeella. Vastaamme viestiisi mahdollisimman pian.

* Pakollinen tieto

PostNord Strålfors saa lähettää minulle tarjouksia sekä tapahtuma- ja luentokutsuja. Tietosuojakäytännöstämmevoit lukea lisää siitä kuinka käsittelemme henkilökohtaisia tietoja.

Divider_1920x10_Bg-dark-blue.jpg

Inspiraatio ja artikkelit

Futursoft-Stralfors-PostNord-WeMail_16-9.jpg

Ainutlaatuinen yhteistyö edistää liiketoimintaa

PostNord Strålfors on solminut jälleenmyyntisopimuksen suomalaisen ohjelmistovalmistaja FuturSoftin kanssa, joka on erikoistunut auto- ja konealan järjestelmäratkaisuihin.  – FuturSoft käyttää PostNord Strålforsin monikanavaista We Mail -ratkaisua, jonka yritys brändää omille asiakkailleen, kertoo Strålforsin myyjä Jukka Leivonen.

Helen-FI-16-9.jpg

Lue kuinka Helen käyttää MobilePaytä

Helen Oy on Suomen toiseksi suurin energiayhtiö. Vuoden 2019 alussa Helenistä tulee ensimmäinen suomalainen yritys, joka tarjoaa asiakkailleen mahdollisuuden maksaa laskut MobilePaylla.

Aller_Relation_16-9_2.jpg

Ratkaisut luodaan yhdessä – ja asiakkuus hoidetaan joka päivä

Kun yhteistyötä tehdään vuosia, hioutuu yritysten välille kumppanuus, jossa työskentely on mutkatonta ja kehitystä tehdään käsi kädessä.

New-payment-patterns_Photo_16-9.jpg

Käteisettömästä maksamisesta kontaktittomaan – näin maksukäyttäytyminen muuttuu Pohjoismaissa

Mahdatko pitää lompakkoa mukanasi enää viiden vuoden kuluttua? Todennäköisesti et. Digitaalinen tekniikka avaa mahdollisuuksia uusille kontaktittomille maksuratkaisuille, jotka voidaan integroida entistä paremmin ostokokemukseen.

mobiilimaksaminen-16-9.jpg

Mobiilimaksaminen

PostNord Strålforsin Mobiilimaksamisen palvelussa asiakasyritys lähettää meille datatiedoston, joka sisältää asiakkaan laskut vastaanottajille. PostNord Strålfors lajittelee ja konvertoi laskutusaineistot ja jakaa ne mobiililaskukanavaan. Kuluttaja vastaanottaa laskun mobiililaitteeseensa ja hyväksyy maksun.

Southern-water_16-9.jpg

Uusi ulkoasu vähensi asiakaspalvelun puheluja ja toi merkittäviä säästöjä

Southern Water selkeytti vesilaskujensa ilmettä Eye tracking -tutkimuksesta saamiensa tulosten perusteella. Asiakaspalvelun puhelujen määrä laski melkein välittömästi kymmenestä kuuteen prosenttiin. Yhteensä muutokset toivat yli 154 000 euron vuosittaiset säästöt.