3-1_omaposti2.jpg

OmaPosti tekee postilaatikosta digitaalisen

Älä turhaan käytä aikaa ja vaivaa lähetysten ohjaamiseen eri digitaalisiin postilaatikkoihin. Me toimitamme lähetyksesi puolestasi OmaPostiin ja takaamme, että ne tavoittavat oikeat vastaanottajat.

Digitaalinen viestintä lisää tehokkuuttasi

  • Turvallinen digitaalinen postilaatikko, jota pitkin asiakirjat kulkeutuvat perille
  • Kuluttajan itse valitsema kanava
  • Viestit luettavissa matkapuhelimelta kaikkialla – myös ulkomailla

Näin pääset alkuun

Haluatko käytännön vinkkejä, miten saat parhaimman hyödyn OmaPostin digitaalisesta postilaatikosta? Ota meihin yhteyttä, niin autamme sinut alkuun!

Vastaa vastaanottajan tarpeisiin

Mahdollisuus valita viestintäkanava itse lisää asiakkaidesi tyytyväisyyttä, ja yhä useampi asiakas valitsee nimenomaan digitaalisen postilaatikon. Tanskassa käytännössä katsoen kaikilla yli 15-vuotiailla kansalaisilla on digitaalinen postilaatikko, sillä julkiset viranomaiset ovat siirtyneet digitaaliseen viestintään. Myös muualla Pohjoismaissa digitaalisten postilaatikkojen käyttö lisääntyy voimakkaasti. Siksi asiakirjojen lähettäminen digitaalisiin postilaatikkoihin on luonnollinen askel digitalisaatioprosessissa.

Vähemmän hallinnollista työtä

Sinun tarvitsee vain lähettää tiedostosi meille, niin muokkaamme niistä valmiit lähetykset ja toimitamme ne turvallisesti OmaPostiin. Vältyt aikaavievältä hallinnolliselta työltä samalla, kun vastaanottajat löytävät tärkeät asiakirjat helposti ja saavat niistä selkeän yleiskuvan. Lisäksi ratkaisu täyttää EU:n tietosuoja-asetuksen vaatimukset.

Yhteistyötä kaikkien digitaalisten postilaatikkojen kanssa Pohjoismaissa

Jos sinun tarvitsee lähettää asiakirjoja muuhun digitaaliseen postilaatikkoon kuin OmaPostiin, PostNord Strålfors on siinä mielellään avuksi. Teemme yhteistyötä kaikkien digitaalisten postilaatikkojen kanssa Pohjoismaissa.

OmaPosti on osa Omnichannel-tarjontaamme

Osa asiakkaista haluaa vastaanottaa lähetyksiä muuta kautta kuin digitaaliseen postilaatikkoon. Omnichannel-tarjonnastamme löydät ratkaisut myös tähän. Sen lisäksi, että tarkistamme, onko asiakkaasi valinnut OmaPostin, selvitämme myös, haluaako hän vastaanottaa mieluummin e-laskuja vai paperikirjeitä. Jos asiakas viestii mieluiten tekstiviestitse tai sähköpostitse, sekin on ratkaistavissa. Tällä tavoin varmistamme, että viestintäsi tavoittaa asiakkaat heidän valitsemiaan kanavia pitkin.

Lue lisää Omnichannel-tarjonnastamme

Näin pääset alkuun

Haluatko käytännön vinkkejä, miten saat parhaimman hyödyn OmaPostin digitaalisesta postilaatikosta? Ota meihin yhteyttä, niin autamme sinut alkuun!