Konsultointi ja tutkimus

Kulutustottumusten muuttuminen ja kilpailun koveneminen edellyttävät hyvää markkinatuntemusta. Konsultointi ja tutkimus tarjoaa sinulle paremman ymmärryksen siitä, keitä asiakkaasi ovat, missä he sijaitsevat ja mitä he odottavat sinulta.

Ratkaisut

16-9-Customer-Journey-Mapping-01.jpg

Customer Journey Mapping

Asiakkaat ovat yhä nopeampia liikkeissään, mikä asettaa korkeita vaatimuksia liiketoiminnallesi. Customer Journey Mapping antaa sinulle käsityksen siitä, millaisia asiakkaidesi tarpeet ovat palveluketjun kaikissa vaiheissa.

16-9-eye-tracking-02.jpg

Eye tracking

Eye Tracking -tekniikka mittaa tarkasti silmien näkemät asiat. Sen tuottamien tietojen avulla voidaan analysoida, mitä henkilö katsoi, milloin ja kuinka kauan.

16-9_marketing-automation.jpg

Markkinointiautomaatio

Markkinointiautomaatio on kuluttajamarkkinointiin suunnattu useiden eri työkalujen paketti, jonka avulla voit laatia henkilökohtaisen, interaktiivisen ja keskustelevan sisällön eri kanaviin sekä luoda näistä asiakasmatkan (Customer Journey) asiakkaallesi. Suuren oman asiakaskannan omaavat yritykset voivat automatisoida kampanjoitaan eri asiakassegmenteille – oikeaan kanavaan, oikeaan aikaan, oikealla sisällöllä ja henkilökohtaisesti.

Digikansalaisuus

Vietämme yhä suuremman osan elämästämme verkossa ja hyödynnämme yhä useampia digitaalisia apuvälineitä. Lapsemme ovat diginatiiveja syntyessään. Pikkuvauvat osaavat pyyhkäistä kosketusnäyttöä jo ennen kuin he osaavat vielä kävellä tai puhua. Kaksivuotiaat käyttävät nykyään internetiä samalla tavalla kuin neljävuotiaat neljä vuotta sitten. Ruotsissa 79 prosenttia kaikista kaksivuotiaista ja 96 prosenttia neljävuotiaista käyttää internetiä jossakin muodossa, esimerkiksi pelien pelaamiseen tai videoiden katseluun.

Kuluttajatietoisuus

Kuluttajina olemme nyt entistä tietoisempia hinnoista, tarjonnasta ja tuotanto-olosuhteista. Haluamme itse päättää, mitä ostamme sekä milloin ja miten ostamme. 

PostNord Strålforsin oma selvitys osoittaa, että 83 prosenttia pitää tärkeänä voida itse valita, millä tavalla he ovat yhteydessä yrityksiin tai muihin organisaatioihin. Lisäksi 29 prosenttia on valmis vaihtamaan yritystä tai harkitsee yrityksen vaihtamista, jos valinnanvapautta ei tarjota.

Tärkeää joka asiakkaalle

Yritysten ja organisaatioiden on löydettävä viestintään oikeat kanavat. Suurille yrityksille, jotka käsittelevät päivittäin tuhansia liiketapahtumia, voi olla haasteellista säilyttää suhde jokaiseen yksittäiseen asiakkaaseen. Uusi digitaalinen todellisuus merkitseekin suurempaa riskiä menettää asiakkaat kilpailijalle. Toisaalta se tuo mukanaan mahdollisuuden lisätä asiakkaiden uskollisuutta ja houkutella uusia asiakkaita älykkäämmän viestinnän avulla.

Lopeta arvailu!

Opi lisää siitä, keitä asiakkaasi ovat ja mitä he haluavat. Haluatko tietää lisää kuinka Konsultointi ja tutkimus -ratkaisumme voi parantaa yrityksesi kannattavuutta ja asiakastyytyväisyyttä?