Marketing Automation

Marketing Automation on työkalu B2C markkinoijalle, jonka avulla voit luoda henkilökohtaista sisältöä, eri kanaviin ja luoda näistä asiakasmatkan - Customer Journey - asiakkaillesi. Yritykset, joilla on suuri oma tietokanta, voi automatisoida kampanjoitaan eri asiakassegmenteille - oikeaan kanavaan, oikeaan aikaan, oikealla sisällöllä ja asiakaskohtaisesti - automatisoituna.

Solution Consultat Pekka Suomi kertoo videolla, miten onnistut parantamaan liiketoimintaasi markkinoinnin automaatiolla.

Tehosta markkinointia

Automatisoimalla osan markkinoinnistasi tehostat markkinointia ja myyntiä sekä olet aina läsnä kun asiakas lähestyy sinua. Automaatio tehosta monia markkinoinnin työtehtäviä ja sinulle jää enemmän aikaa suunnitella asiakkaasi kohtaamisia kanssasi. Markkinoinnin automaation avulla voit kohdentaa markkinointia tarkemmin, personoidusti sekä oikeassa kanavassa - oikea sisältö, oikeaan aikaan, oikeassa kanavassa.

Automaatio järjestelmän työkaluilla seuraat ja tiedät, mitä yksittäiset verkkosivuilla kävijät ovat selanneet sivuillasi, kuinka he ovat vastanneet sähköiseen markkinointiin. Automaatio ei tarkoita sitä että voit nostaa jalat pöydälle ja antaa automaation tehdä työt. Ei. Se antaa sinulle aivan uudenlaisen tavan ja työkalut keskustella asiakkaittesi kanssa. Voit suunnitella erilasia ohjelmia - eri asiakas ryhmillesi. Määrittelet heillä oman Customer Journeyn. Teet työsi asiakaslähtöisemmin ja viisaammin.

Markkinoinnin automaatio on teknologiaa, jonka joka tehostaa ja automatisoi markkinointia, myy, ylläpitää asiakasuskollisuutta ja olet läsnä oikeassa kanavassa - asiakkaasi kanavassa.