Me toimitamme Omnichannel-ratkaisuja

Nykyajan kuluttajat haluavat itse päättää, miten, milloin ja kenen kanssa he viestivät. Yritysten on pysyttävä jatkuvasti ajan tasalla asiakkaidensa mieltymyksistä, jotta ne voivat varmistaa olennaisen viestintäsisällön.  Siinä me voimme olla avuksi.

Omnichannel tarjoaa asiakkaillesi:

  • mahdollisuuden valita viestintäkanava itse
  • tietoa heille mieluisalla tavalla
  • mahdollisuuden vuorovaikutukseen kanssasi
  • ajankohtaista tietoa juuri oikealla hetkellä
  • mahdollisuuden hyödyntää lähettämääsi tietoa heille sopivana ajankohtana sijainnista riippumatta.

Haluatko lisätietoa Omnichannel-ratkaisuista?

Asiantuntijamme auttavat sinua analysoimaan asiakastietojasi sekä varmistamaan, että jokaisen asiakkaan kanssa käymäsi viestintä tapahtuu asiakkaan ehdoilla.

Digitalisaatio asettaa uusia vaatimuksia

Digitalisaatio vaikuttaa meihin kaikkiin – siihen, miten käyttäydymme kuluttajina, millaisia vaatimuksia asetamme viestinnälle ja miten ostamme tuotteita ja palveluita.

On selvää, että kuluttajat peräänkuuluttavat entistä henkilökohtaisempaa viestintää heille sopivia kanavia pitkin ja heille sopivaan aikaan. Omnichannel vastaa näihin tarpeisiin.

Uusi tekniikka synnyttää uusia ideoita, lisää kilpailua ja mullistaa liiketoimintamalleja. Se asettaa nykyajan yrityksille ja organisaatioille vaatimuksia, mutta luo samalla monia uusia mahdollisuuksia. Yksi seikka on kuitenkin muita tärkeämpi pitää mielessä: emme voi jatkaa samaan tapaan kuin aina ennen.

Syynä tähän ovat seuraavat:

  • Digitalisaatio lisää kilpailua, eikä yrityksillä ole digitalisaation myötä mitään tiettyä varmaa kotimarkkina-aluetta. Liiketoiminta ei katso maantieteellisiä tai ajallisia rajoja.
  • Digitalisaatio merkitsee läpinäkyvyyttä ja siirtää päätäntävallan asiakkaalle. Asiakkaasi odottavat korkeinta laatua ja tulevat aina vertaamaan toimituksiasi kaikkein parhaimpiin.
  • Digitalisaatio lisää tietoisuutta ja näkyvöittää asiayhteyksiä. Siksi tulevaisuuden hyvä liiketoiminta on kestävää ja oikeudenmukaista. Kaikessa on kyse luottamuksesta.

Asiakkaat päättävät

Nyky-yhteiskunnassa kaikki onnistunut viestintä on kuluttajalähtöistä. Kaikilla kuluttajilla on omat mieltymyksensä, asenteensa ja digitaalisen osaamisen tasonsa.

Tiedämme, että 77 prosenttia kaikista pohjoismaalaisista haluaa voida itse valita, millä tavalla he viestivät yritysten ja viranomaisten kanssa. Mikään yksittäinen kanava ei ole ihanteellinen kaikille kuluttajille tai kaikentyyppiseen viestintään.

Tiedämme myös, ettei mikään yksittäinen kanava ole ihanteellinen kaikille kuluttajille tai kaikentyyppiseen viestintään. Jotta viestintä olisi johdonmukaista, aitoa ja tehokasta kaikissa kanavissa, tarvitaan Omnichannel-ajattelua.

Omnichannel on ydinosaamistamme

Omnichannel on edellytys entistä paremmalle ja älykkäämmälle liiketoiminnalle. Suurena haasteena on sopeutua vastaanottajan odotuksiin sekä vastata niihin niin fyysisissä kuin digitaalisissa viestintäkanavissa. Siinä me voimme olla avuksi.

PostNord Strålfors käsittelee Pohjoismaissa vuosittain 770 miljoonaa paperikirjettä ja 250 miljoonaa digitaalista viestiä – kaikissa kanavissa. Vahvuutemme perustuu kykyymme käsitellä suuria määriä erilaista tietoa ja taitoomme tehdä viestinnästä houkuttelevaa jokaiselle yksittäiselle vastaanottajalle. Omnichannel on kaiken toimintamme lähtökohta. Omnichannel on ydinosaamistamme.

Autamme sinua analysoimaan tietoa ja jakamaan sitä sen jälkeen eri kanavissa. Myös kahdensuuntainen viestintä sinun ja asiakkaidesi välillä on mahdollista. Voit esimerkiksi lähettää sopimuksen digitaaliseen postilaatikkoon, minkä jälkeen vastaanottaja allekirjoittaa sopimuksen ja lähettää sen takaisin.

Kaikki PostNord Strålforsin ratkaisut tukevat Omnichannel-viestintää. Kun me olemme digitaalinen kumppanisi, voit rauhassa antaa päätäntävallan asiakkaillesi.

Esimerkkejä asiakkaista, jotka ovat valinneet PostNord Strålforsin digitaaliseksi kumppanikseen

Lue artikkeli

Kraftringen

Lue lisää, miten Kraftringenin Customer Journey Mapping -prosessi johti uuteen viestintästrategiaan ja lisäsi digitalisaatiota tukien samalla tavoitetta siitä, että asiakkaat tavoitetaan kaikissa kanavissa.

Skelleftea-kraft_16-9.jpg

TyytyväisempIä asiakkaita digitalisaation ansiosta

Skellefteå Kraft haluaa olla Ruotsin paras ­energiayhtiö. Asiakkaat ovat alan tyytyväisimpiä, joten suunta on oikea.

Canal-digital_16-9.jpg

Canal Digital panostaa dynaamiseen sisältöön

PostNord Strålforsin lähettämät yksilöidyt lähetykset ja responsiiviset laskut lisäävät osumatarkkuutta. – Luovumme raskaista tiedostomuodoista, kuten pdf-tiedostoista, ja annamme asiakkaillemme mahdollisuuden tutustua lähettämiimme tietoihin haluamansa kanavan ja alustan kautta, Fredrik Welin.

Yhteensopivat ratkaisut

Input-management_16-9.jpg

Input Management

Input Management -ratkaisumme käsittelevät niin fyysisen kuin digitaalisen saapuvan viestinnän tehokkaasti kanavasta riippumatta välittäen sisällön oikeille vastaanottajille oikeaa kanavaa pitkin.

Output-management-2_16-9.jpg

Output Management

Anna asiakkaan itse valita, mitä fyysistä tai digitaalista kanavaa pitkin hän haluaa vastaanottaa viestintää. Output Management -palvelumme avulla varmistat, että tieto päätyy oikealle vastaanottajalle. Samalla lisäät asiakastyytyväisyyttä.

Payment-Management_16-9_2.jpg

Payment Management

Nivo Omnichannel osaksi laskujen maksamista ja tee siitä mahdollista missä, milloin ja miten vain. Payment Management -ratkaisualustamme ansiosta voit helposti ja vaivatta siirtää päätäntävallan asiakkaillesi.

16-9-business-integration-management.jpg

Business Integration Management

Suuret yhtiöt käsittelevät päivittäin tuhansia liiketapahtumia. Kun virrat digitalisoidaan, yrityksen toiminta tehostuu.  EDI on yksi strategia.

Print-solutions_16-9.jpg

Print Solutions

Muunna tietosi fyysiseksi viestinnäksi ja fyysisiksi tuotteiksi – juuri silloin, kun niitä tarvitset. Print Solutions -ratkaisun ansiosta sinun ei tarvitse huolehtia tuotannosta, jakelusta tai varastoinnista.

16-9-consulting-insights.jpg

Consulting and Insights

Maailmassa, jossa kilpailu on koventunut ja kuluttajista on tullut yhä tietoisempia, on tärkeää tietää, keitä asiakkaasi ovat, missä he sijaitsevat ja mitä he odottavat sinulta.