Paremman asiakaskokemuksen jäljillä
PostNord Strålforsin Smarter Communication Summit -tapahtuma keräsi Finlandia-talolle kiinnostuneen yleisön kuulemaan kansainvälisten vieraiden puheenvuoroja digitaalisen ajan asiakaskokemuksesta.

Syksyisen päivän avasi aivotutkimukseen perehtynyt Kelly Tainton, jonka mukaan kokemamme asiat vaikuttavat tekoihimme merkittävästi ilman, että edes huomaamme niitä.
Nina Frosterus esitteli PostNordin Kantarilla teettämää kyselyä, jonka mukaan suomalaiset haluavat itse valita tavan, jolla yritykset ja viranomaiset tiedottavat heille asioista.
Energiayhtiö Helenin Kirsi Kuusisto kertoi, miten yritys päätti yhdessä PostNord Strålforsin kanssa mahdollistaa asiakkaille sähkölaskujen maksamisen MobilePay-sovelluksella.
Päivän päätti lastenkirjailija, kuvittaja ja ohjelmoija Linda Liukas, joka puhui yritysten digitaalisista haasteista, pelottoman asenteen merkityksestä sekä siitä, mitä voimme oppia lapsilta.