Content hub

Categories level 1

Categories level 1

Hyvä maksukokemus nopeuttaa velan maksua

Hyvä maksukokemus nopeuttaa velan maksua

Eri asiakkailla ja velallisilla on erilainen maksuvalmius ja erilaiset mieltymykset viestinnän ja maksutapojen osalta. Siksi on tärkeää, että luotonhallinta- ja perintäyritykset suhtautuvat maksukokemukseen tärkeänä osana koko asiakaskokemusta.

Perinnästä perintäyhtiöiden tulevaan yhteistyöhön

Perinnästä perintäyhtiöiden tulevaan yhteistyöhön

Perintäala kehittyy, kun yhä uusia digitaalisia ratkaisuja luodaan ja hyväksytään käyttöön. Täyttääkseen yhteiskuntavastuunsa nyt ja tulevaisuudessa yritysten on hyödynnettävä tekniikkaa ja siirryttävä perinnästä auttavaiseen asiakaslähtöisyyteen. Näin näkee Kredinorin uusista tuotteista ja palveluista vastaava johtaja Andreas Komnæs. – Alan on uudistettava toimintatapojaan täyttääkseen yhteiskunnan odotukset, hän sanoo.

Miten perintäala voi vähentää tietosuojariskejä

Miten perintäala voi vähentää tietosuojariskejä

Perintäyhtiöt käsittelevät suuria määriä arkaluonteisia henkilötietoja (velkoja), ja niiden on kussakin maassa noudatettava toimialan sääntelykehystä. Tietosuojan puutteet voivat johtaa sakkoihin, ja pahimmassa tapauksessa seurauksena voi olla perintäluvan ja siten liikevaihdon menetys.

Plan-International_16-9.jpg

Plan International tarjoaa kuukausilahjoittajilleen modernin mobiilimaksuvaihtoehdon

Lastenoikeusjärjestö Plan Internationalin säännöllinen lahjoittaja tyttösponssi voi maksaa lahjoituksensa nopeasti ja helposti mobiililaitteellaan automaattisesti kerran kuukaudessa. MobilePay Subscriptions on alkuvuodesta 2023 käyttöönotettu lisäys PostNord Strålforsin kattaviin maksamisen ratkaisuihin.

Tulevaisuuden digitaalinen arkisto on jo täällä

Tulevaisuuden digitaalinen arkisto on jo täällä

Mitä ajattelet, kun kuulet puhuttavan digitaalisesta arkistosta? Useimpien mieleen tulee vaatimustenmukaisuuden ja oikeudellisten velvoitteiden viidakko. – Tulevaisuuden digitaalinen arkisto on kaiken yritysten ja asiakkaiden välisen viestinnän solmukohta, jota asiakkaat arvostavat, Joiston toimitusjohtaja Tommi Hänninen kertoo.

Ratkaisuja, jotka parantavat energia-alan kestävyyttä

Ratkaisuja, jotka parantavat energia-alan kestävyyttä

Energia-ala on muutosvaiheessa. Energiantuotannossa siirrytään kohti kestävämpiä ratkaisuja, ja samalla asiakkaiden tarpeiden huomioimisesta tulee yhä tärkeämpää. Asiakkaiden ajankohtaisten tarpeiden ja uusien vaatimusten ymmärtäminen on yhtä tärkeää kuin varmat sähkötoimitukset. PostNord Strålforsilla on 25 vuoden kokemus yhteistyöstä energia-alan kanssa. Yhdessä energiayhtiöiden kanssa katsomme jo seuraavien 25 vuoden päähän.

Increased-loyalty_16-9.jpg

Parempi asiakasuskollisuus. Pienempi asiakaspoistuma.

Anna asiakkaidesi valita itse, miten he haluavat viestiä yrityksesi kanssa ja maksaa laskunsa. Yksilöllisempi valinnanvara parantaa asiakkaiden ymmärrystä – ja uskollisuus ja sitoutuminen paranevat, kun tiedotuksesta tulee vuoropuhelua.

B2B-effective-communication_16-9.jpg

Tehokkaampaa B2B-viestintää

Meillä on 30 vuoden kokemus sähköisestä laskutuksesta, ja takaamme, että yrityksesi laskuprosessi toimii turvallisesti pitkälle tulevaisuuteen. Kokoamalla kaiken saapuvan ja lähtevän yritys- ja viranomaisviestinnän samaan paikkaan varmistamme täydellisen hallinnan, tehostamme prosesseja ja vähennämme aikaa vievää manuaalista käsittelyä.

Vähennä kustannuksia automaattisten prosessien avulla

Vähennä kustannuksia automaattisten prosessien avulla

Älykkäiden ratkaisujen avulla säästät aikaa ja resursseja voit tehostaa työtä niin saapuvassa kuin lähtevässäkin viestinnässä. Kun oikea tieto tulee oikealle henkilölle oikeaan aikaan ja oikeaa kanavaa pitkin, asiakaspalvelun kuormitus kevenee ja asiakas saa paremman kokonaiskokemuksen.

Skellefteå Kraft

Skellefteå Kraft – onnistunutta digiviestintää

Sähköyhtiö Skellefteå Kraft on digitalisoinut toimintaansa vaikuttavalla tavalla. Suurista haasteista huolimatta yhtiön toiminta on nyt tehokasta, ja se tarjoaa kenties parasta asiakaspalvelua koko Ruotsin energia-alalla. – Ilman PostNord Strålforsin asiakaskeskeistä lähestymistapaa emme olisi koskaan päässeet näin pitkälle, sanoo yhtiön laskutuspäällikkö Eva-Lena Berglund.

Kivra

Kivran asiantuntija kertoo: näin tarjoat asiakkaille parhaan mahdollisen tietosuojan

Yksityisyyden suojaan kohdistuu nykyään erittäin korkeat odotukset, ja henkilötiedot nähdään valuuttana. Jos haluaa pitää asiakkaat tyytyväisinä, henkilötietoja täytyy käsitellä oikealla tavalla – pelkkä lakisääteisten vaatimusten täyttäminen riitä. Kivran juristi Anna Mirsch Peiris antaa parhaat vinkkinsä hyvän tietosuojan varmistamiseen.

Smarter Communication Summit 2022

Smarter Communication Summit 2022

25. lokakuuta järjestettiin tämän vuoden Smarter Communication Summit teemalla "Rethink!". Lähes 1 000 osallistujaa kaikista Pohjoismaista seurasi tapahtumaa suorana ja verkossa. Nyt voit katsoa videotallenteet pääpuheenvuoroista, asiakastarinoista ja paneelikeskusteluista – ja saada inspiraatiota uusiin innovaatioihin.

Näin toimii OpenShift-alusta

Näin toimii OpenShift-alusta

Nykyaikaista ohjelmointia: ohjelmistot pilkotaan Kubernetes-tekniikan avulla mikro-osiin tukitoimintoajattelun pohjalta ja nämä mikro-osat laitetaan kontteihin. Putositko kärryiltä? Älä huoli. Selitämme, miten palaset loksahtavat paikoilleen.

OpenShift Red Hatista

Red Hat tarjoaa skaalattavuutta ja 30 % nopeampaa ohjelmistokehitystä

Reaaliaikaista skaalattavuutta, parempaa laatua ja käyttövarmuutta sekä 30 prosenttia nopeampaa ohjelmistojen räätälöintiä. Asiakkaamme saavat monia etuja, kun siirrymme uuteen ohjelmistokehitysalustaan, joka vastaa myös alan tulevaisuuden tarpeisiin.

Secure-com_16-9.jpg

”ISO on meille kuin pieni raamattu”

PostNord Strålforsin järjestelmässä kulkee joka päivä valtava määrä tietoa. Tietoturvan ylin vastuuhenkilö on Åke Andersson. – Moni puhuu nykyään kyberturvallisuudesta, mutta PostNord Strålforsille se on ollut keskeinen aihe jo pitkään.

Näytä lisää