Content hub
Categories level 1
Categories level 1

”Kaiken perustana on luottamus”
PostNord Strålfors käsittelee päivittäin valtavia määriä henkilötietoja. – Kaiken perustana on luottamus. Asiakkaidemme ja työntekijöidemme on voitava olla täysin varmoja, että pystymme täyttämään lupauksemme niin digitaalisissa kuin fyysisissäkin toiminnoissa. Ja että käsittelemme asiakkaiden tietoja oikein ja turvallisesti, sanoo PostNord Strålforsin Chief Compliance Officer Martin Nyberg.

Automaattipuhelulla mainio vaikuttavuus jäsenistöön
Suomen Ekonomit kokeilivat automaattipuhelua jäsenistönsä tavoittamiseen. PostNord Strålfors toteutti heille noin 10 000 jäsenen kontaktoinnin. Paitsi tulokset, niin myös jäseniltä tullut palaute on ollut poikkeuksellisen positiivista.

Laskunvälityksen palveluoperaattorimalli tarjoaa Intrumin asiakkaille joustavat ja tarpeisiin sopivat ratkaisut
Intrum on luotonhallinnan asiantuntija, jonka palvelut kattavat koko luotonhallinnan ketjun. Intrumin tavoitteena on tukea asiakasyrityksensä kriittisiä toimintoja, kuten asiakasvalintaa, laskunvälitystä ja saatavien hallintaa. Laskunvälityksen osalta Intrum on tehnyt laajempaa yhteistyötä PostNord Strålforsin kanssa jo vuodesta 2016 alkaen.

Saapuvan postin digitalisointi puolittaa käsittelyajan Sigtunassa
Sigtunan kunta on ottanut käyttöön digitaalisen postinhallinnan ensimmäisenä kuntana Ruotsissa. – Saapuvan postin digitalisointi helpottaa ja tehostaa postinhallintaa, ja samalla postista tulee jäljitettävää, sanoo Sigtunan kunnan IT- ja digitalisointipäällikkö Åsa Otterbjörk.

Kuinka kohdata tulevaisuus oikein
Sijoittaja ja yrittäjä Nicklas Bergman on käyttänyt suuren osan työelämästään yrittäen selvittää, mihin teknologia vie meidät tulevaisuudessa. – Meillä ihmisillä on taipumus pelätä muutosta, mutta teknologialla on taipumus selättää tämä vastarinta, kunhan löydämme tapoja käyttää sitä hyödyksemme, hän sanoo.

Allenten asiakasrajapinnan digitalisaatio
Allente tulee sanoista ”all entertainment” Nimi heijastaa uuden brändin paikkaa markkinoilla ja sitä, mitä yhtiö pyrkii tarjoamaan asiakkailleen. PostNord Strålfors on läheisessä yhteistyössä Allenten kanssa rakentanut järjestelmän, jossa kaikki laskutus tapahtuu Strålforsin Omnichannel-alustan kautta. Tämä auttaa vauhdittamaan Allenten digitalisaatiota.

Join the conversation!
Tämän vuoden Smarter Communication Summit keräsi yli 1000 rekisteröitynyttä osallistujaa. Tapahtuma lähetetiin digitaalisesti ja livenä yhdestä pohjoismaisestaa sekä neljästä paikallisesta studiosta. Puhujia tapahtumassa oli yli 40, jotka ovat saaneet inspiraationsa aiheista "Powered by Change" ja "The Future of Payments". Sisältöä pohjoismaisista ja suomalaisista studiosta on alla.

Mitä omnichannel-viestintä on?
Sanan omnichannel ’omni’ on latinaa ja tarkoittaa ’kaikki’. Asiakaskokemuksen tulee olla samanlainen riippumatta siitä, mitä kanavaa asiakas yrityksen kanssa asioimiseen käyttää. Yritys kerää ja käyttää asiakkaasta saamiaan tietoja tulevassa viestinnässään juuri kyseiselle asiakkaalle.

Helpompaa ja älykkäämpää maksamista
Oletko koskaan miettinyt, minkälaisia maksuratkaisuja tarjoatte asiakkaillenne? Ovatko ne asiakkaille helppokäyttöisiä? Ja mitä vaihtoehtoja niille olisi?

Älykkäiden maksuratkaisujen aika koittaa nyt
Enfuce pyrkii mullistamaan käsityksemme maksupalveluista. – Haluan ymmärtää tulevaisuutta ja tarjota jo tänään maksupalveluita, joilla on positiiviset vaikutukset siihen, sanoo yrityksen toimitusjohtaja ja perustaja Monika Liikamaa.

Tulevaisuuden sähköinen arkisto on täällä
Nykyinen eArkisto ratkaisee useimmat asiakirjojen turvalliseen hallintaan ja lainsäädännön noudattamiseen liittyvät haasteet niiden yritysten toiminnassa, jotka haluavat viestiä asiakkaidensa kanssa kokonaisvaltaisesti. Seuraavan sukupolven eArkisto-ratkaisussa hyödynnetään lohkoketjuun perustuvan datan varmentamista ja tekoälyyn pohjautuvaa sääntöjen käsittelyä.

”Aallonharjalla olemisessa on mahdollisuutensa”
Ympäristökeskeinen liiketoiminnan digitalisointi antaa yritykselle mahdollisuuden saavuttaa huomattavia kilpailuetuja. Tätä mieltä on Exponential Roadmap Initiative -aloitteen perustaja ja johtaja Johan Falk.

Digitalisoi ympäristön vuoksi
Yrityksille ja organisaatioille, jotka haluavat pienentää ympäristövaikutustaan, asiakasviestinnän digitalisointi voi olla tärkeä osa palapeliä – jos se tehdään strategisesti ja oikealla tavalla.

Näin digitalisointi voi pienentää yrityksesi ympäristövaikutusta
Tiesitkö, että 100 000 paperilaskua voi vastata 14 600 ajokilometriä tai meno-paluumatkaa Thaimaahan? Digitalisoimalla toimintoja viet maapalloa vihreämpään suuntaan. Me kerromme, miten.

Pandemia toi mukanaan digitaaliset palaverit – mutta missä tulevaisuuden työpaikka oikein sijaitsee?
Videopalaverien ja digitaalisten työkalujen ansiosta työskentelyä on voitu jatkaa kuluneen vuoden aikana. Monet meistä ovat kuitenkin ymmärtäneet, että tulevaisuuden työskentely edellyttää tarkempaa suunnittelua.