Content hub

JenniFlink_16-9.jpg

Parempi dialogi vähentää maksuhuomautuksia

Hyvän dialogin ja tiedotuksen avulla perintätoimisto OK Perintä haluaa auttaa velallisasiakkaitaan tekemään talousasioissa parempia päätöksiä. Yrityksen tunnuslausetta ”uuden ajan perintätoimisto” viestitään useiden eri kanavien kautta, ja laskun ulkoasua on uudistettu PostNord Strålforsin tekemän eye tracking-tutkimuksen pohjalta.

UlfCato_16-9.jpg

"Työ on tehty vasta kun olet toimittanut sen mitä olet luvannut"

Näin toteaa Ulf Cato, Tukholmassa sijaitsevan Clarion Hotel Amarantenin johtaja. Hotelliala on muiden alojen mielenkiinnon kohteena. – Teemme asiakastyötä koko ajan. Sen vuoksi verkkokaupan yritykset seuraavat toimintaamme oppiakseen lisää asiakaspolusta, hän kertoo.

CJM_Sergel_16-9.jpg

”CJM on tärkeä askel asiakkaiden tunneprosessin ymmärtämiseen”

Sergel Kredittjänster oli yksi ensimmäisistä yrityksistä, jotka testasivat PostNord Strålforsin Customer Journey Mapping-mallia. Toimitusjohtaja Peter Storåkers kertoo, että yritys onnistui parantamaan asiakastuntemustaan ja lisäämään liikennettä digitaalisiin kanaviinsa.

Canal-digital_16-9.jpg

Canal Digital panostaa dynaamiseen sisältöön

PostNord Strålforsin lähettämät yksilöidyt lähetykset ja responsiiviset laskut lisäävät osumatarkkuutta. – Luovumme raskaista tiedostomuodoista, kuten pdf-tiedostoista, ja annamme asiakkaillemme mahdollisuuden tutustua lähettämiimme tietoihin haluamansa kanavan ja alustan kautta, Fredrik Welin.

Eon-omnichannel_16-9.jpg

E.ON: Monikanavainen sähkölasku

Asiakaspalveluun kohdistuva paine vähenee, verkkomyynti kasvaa, asiakastyytyväisyys paranee ja asiakkaiden vaihtuvuus laskee.

Futursoft-Stralfors-PostNord-WeMail_16-9.jpg

Ainutlaatuinen yhteistyö edistää liiketoimintaa

PostNord Strålfors on solminut jälleenmyyntisopimuksen suomalaisen ohjelmistovalmistaja FuturSoftin kanssa, joka on erikoistunut auto- ja konealan järjestelmäratkaisuihin.  – FuturSoft käyttää PostNord Strålforsin monikanavaista We Mail -ratkaisua, jonka yritys brändää omille asiakkailleen, kertoo Strålforsin myyjä Jukka Leivonen.

Futursoft-Stralfors-PostNord-WeMail_16-9.jpg

Ainutlaatuinen yhteistyö edistää liiketoimintaa

PostNord Strålfors on solminut jälleenmyyntisopimuksen suomalaisen ohjelmistovalmistaja FuturSoftin kanssa, joka on erikoistunut auto- ja konealan järjestelmäratkaisuihin.  – FuturSoft käyttää PostNord Strålforsin monikanavaista We Mail -ratkaisua, jonka yritys brändää omille asiakkailleen, kertoo Strålforsin myyjä Jukka Leivonen.

Nordea_16-9.jpg

Näin Nordea säästää rahaa painamalla paperirullalta

Nordea säästi satoja tuhansia euroja vaihtamalla painoratkaisua. Strålforsin White paper factory teki tämän mahdolliseksi. Digitaalisten viestintäkanavien käytön lisääminen voi merkitä vielä lisää säästöjä.

Telia_Jane-Poulsen_16-9.jpg

Telian entistä parempien laskujen salaisuus

Tanskan Telia oli vähällä poistaa laskuistaan tärkeitä tietoja, mistä olisi saattanut olla tuntuvia seurauksia. Eye tracking -analyysi auttoi yrityksen oikeille raiteille.

COOP_16-9.jpg

Coop: ”Jokaisen asiakkaan saatava tuntea itsensä ainulaatuiseksi”

Coop on yksi Ruotsin suurimmista elintarvikeketjuista. Kun jäseniä on yli kolme miljoonaa, yksilöllisten tarjousten laatiminen on melko haasteellinen tehtävä. – Jokainen jäsen on ainutlaatuinen, ja heidän on myös saatava tuntea se, toteaa Coopin kampanjastrategioista ja mainostuotannosta vastaava johtaja Jonas Taube.

Pagen_16-9.jpg

Pågenin päivittäinen leipä aiheuttaa paljon tilitapahtumia

Leivän kaltaisen tärkeän peruselintarvikkeen myyminen useilla eri markkinoilla tuottaa valtavan määrän tilitapahtumia ja laskuja. – Kuluttajat haluavat ostaa leipänsä mahdollisimman tuoreena. Mieluiten sen tulee olla samana päivänä leivottua, toteaa Jacob Malmros, joka vastaa leipomoalalla toimivan ruotsalaisen Pågenin liiketoimintajärjestelmästä ja EDI-integroinnista.

Volvofinans_16-9.jpg

Volvofinans: ”Asiakkaan on saatava itse valita”

Miten asiakasviestintää voidaan mukauttaa, kun yhä useammat valitsevat sähköisen laskun? Tämä on yksi Volvofinans Bankin haasteista. – Asiakkaan on nykyään saatava itse valita haluamansa viestintäkanava, sanoo yrityksen markkinointiviestintä- ja CRM-johtaja Ulla Höglind.

Telenor_16-9.jpg

Postimaksujen optimointi kannattavaa Telenorille

Postimaksut ovat monissa yrityksissä suuri menoerä. Telenor Danmark onnistui säästämään kaksi miljoonaa Tanskan kruunua vuodessa siirtymällä yrityspostiin. Se edellytti kuitenkin laskutusjärjestelmän uudistamista. Telenorin asiakkaat eivät saaneet huomata yrityspostiin siirtymistä eivätkä maksuajat saaneet lyhentyä.

Sparebanke-1_16-9.jpg

LOfavørs: ”Ohjelma on tehtävä tutuksi kaikille jäsenille”

LO:n uudet jäsenet saavat tietoa LOfavørin tarjonnasta ensimmäisessä jäsenlähetyksessään. Samat tiedot liitetään uuden jäsenkortin sisältäviin lähetyksiin, jollaisia jäsenet saavat kolmen vuoden välein. LOfavør on sen vuoksi laatinut toimintasuunnitelman ohjelmasta tiedottamista varten. Suunnitelma sisältää kolme selkeää vaihetta.

Skanetrafiken_16-9.jpg

Skånetrafiken

Skånetrafiken lanseeraa yhteistyössä PostNord Strålforsin kanssa kortin ID-pohjaiseen matkustamiseen. Lopputuloksena lippujen käsittelystä tulee sujuvampaa ja ympäristöystävällisempää ja korttien jakelu tehostuu.

Näytä lisää