Content hub
Categories level 1
Categories level 1

Ratkaisuja, jotka parantavat energia-alan kestävyyttä
Energia-ala on muutosvaiheessa. Energiantuotannossa siirrytään kohti kestävämpiä ratkaisuja, ja samalla asiakkaiden tarpeiden huomioimisesta tulee yhä tärkeämpää. Asiakkaiden ajankohtaisten tarpeiden ja uusien vaatimusten ymmärtäminen on yhtä tärkeää kuin varmat sähkötoimitukset. PostNord Strålforsilla on 25 vuoden kokemus yhteistyöstä energia-alan kanssa. Yhdessä energiayhtiöiden kanssa katsomme jo seuraavien 25 vuoden päähän.

Parempi asiakasuskollisuus. Pienempi asiakaspoistuma.
Anna asiakkaidesi valita itse, miten he haluavat viestiä yrityksesi kanssa ja maksaa laskunsa. Yksilöllisempi valinnanvara parantaa asiakkaiden ymmärrystä – ja uskollisuus ja sitoutuminen paranevat, kun tiedotuksesta tulee vuoropuhelua.

Tehokkaampaa B2B-viestintää
Meillä on 30 vuoden kokemus sähköisestä laskutuksesta, ja takaamme, että yrityksesi laskuprosessi toimii turvallisesti pitkälle tulevaisuuteen. Kokoamalla kaiken saapuvan ja lähtevän yritys- ja viranomaisviestinnän samaan paikkaan varmistamme täydellisen hallinnan, tehostamme prosesseja ja vähennämme aikaa vievää manuaalista käsittelyä.

Vähennä kustannuksia automaattisten prosessien avulla
Älykkäiden ratkaisujen avulla säästät aikaa ja resursseja voit tehostaa työtä niin saapuvassa kuin lähtevässäkin viestinnässä. Kun oikea tieto tulee oikealle henkilölle oikeaan aikaan ja oikeaa kanavaa pitkin, asiakaspalvelun kuormitus kevenee ja asiakas saa paremman kokonaiskokemuksen.

Skellefteå Kraft – onnistunutta digiviestintää
Sähköyhtiö Skellefteå Kraft on digitalisoinut toimintaansa vaikuttavalla tavalla. Suurista haasteista huolimatta yhtiön toiminta on nyt tehokasta, ja se tarjoaa kenties parasta asiakaspalvelua koko Ruotsin energia-alalla. – Ilman PostNord Strålforsin asiakaskeskeistä lähestymistapaa emme olisi koskaan päässeet näin pitkälle, sanoo yhtiön laskutuspäällikkö Eva-Lena Berglund.

Menestyvä yhteistyö ja kehittäminen alkaa asiakkaasta
Vitec Futursoft on vuonna 1998 perustettu auto- ja teknisen alan tietotekniikkaan erikoistunut ohjelmistovalmistaja. Toiminta keskittyy ERP-toiminnanohjausjärjestelmien kehittämiseen pk-yrityksille Suomessa, Ruotsissa ja Virossa. PostNord Strålfors tarjoaa Vitec Futursoftin asiakkaille kustannustehokkaat ja helppokäyttöiset laskutuspalvelut.

Ikano Bank tekee pitkäjänteistä työtä kestävän kehityksen eteen
Ikano-konserniin kuuluvan pankin, Ikano Bank AB:n liiketoiminnan tavoitteena on luoda mahdollisimman monelle asiakkaalle helposti ymmärrettäviä ja edullisia tuotteita ja palveluita, jotka auttavat asiakkaan oman talouden tasapainoa. Osana kestävää kehitystä Ikano Bank on keskittynyt paperin käytön vähentämiseen.

Automaattipuhelulla mainio vaikuttavuus jäsenistöön
Suomen Ekonomit kokeilivat automaattipuhelua jäsenistönsä tavoittamiseen. PostNord Strålfors toteutti heille noin 10 000 jäsenen kontaktoinnin. Paitsi tulokset, niin myös jäseniltä tullut palaute on ollut poikkeuksellisen positiivista.

Laskunvälityksen palveluoperaattorimalli tarjoaa Intrumin asiakkaille joustavat ja tarpeisiin sopivat ratkaisut
Intrum on luotonhallinnan asiantuntija, jonka palvelut kattavat koko luotonhallinnan ketjun. Intrumin tavoitteena on tukea asiakasyrityksensä kriittisiä toimintoja, kuten asiakasvalintaa, laskunvälitystä ja saatavien hallintaa. Laskunvälityksen osalta Intrum on tehnyt laajempaa yhteistyötä PostNord Strålforsin kanssa jo vuodesta 2016 alkaen.

Saapuvan postin digitalisointi puolittaa käsittelyajan Sigtunassa
Sigtunan kunta on ottanut käyttöön digitaalisen postinhallinnan ensimmäisenä kuntana Ruotsissa. – Saapuvan postin digitalisointi helpottaa ja tehostaa postinhallintaa, ja samalla postista tulee jäljitettävää, sanoo Sigtunan kunnan IT- ja digitalisointipäällikkö Åsa Otterbjörk.

Allenten asiakasrajapinnan digitalisaatio
Allente tulee sanoista ”all entertainment” Nimi heijastaa uuden brändin paikkaa markkinoilla ja sitä, mitä yhtiö pyrkii tarjoamaan asiakkailleen. PostNord Strålfors on läheisessä yhteistyössä Allenten kanssa rakentanut järjestelmän, jossa kaikki laskutus tapahtuu Strålforsin Omnichannel-alustan kautta. Tämä auttaa vauhdittamaan Allenten digitalisaatiota.

PostNord Strålfors tarjoaa selkeän laskutusprosessin ja monipuoliset maksutavat
Kehätiedon tuottama Kilta-jäsenrekisteriratkaisu on monien suomalaisten järjestöjen ja liittojen käyttämä toiminnanohjausjärjestelmä. Järjestelmällä voidaan hallinnoida kaikkia keskeisiä prosesseja aina tapahtumien järjestämisestä laskutukseen. Laskujen lähetyksestä ja esimerkiksi mobiilimaksuista vastaa PostNord Strålfors.

"Strålforsista jäi oikein hyvä fiilis"
Sosiaalialan korkeakoulutettujen ammattijärjestö Talentia järjestää vaaleja kahden vuoden välein. Omat vaalinsa järjestetään niin opiskelijajäsenille kuin varsinaisille jäsenille. Stålforsin vaalijärjestelmien avulla vaaliprosessit saadaan etenemään jouhevasti ja sääntöjen sekä yhdistyslain mukaan.

Lue kuinka Helen käyttää MobilePayta
Helen Oy on Suomen toiseksi suurin energiayhtiö. Vuoden 2019 alussa Helenistä tulee ensimmäinen suomalainen yritys, joka tarjoaa asiakkailleen mahdollisuuden maksaa laskut MobilePaylla.