Content hub

Customer-IQ_Experts-panel_Saxo-Bank_16-9.jpg

Tekoäly ja koneoppiminen apuna verkkokaupankäynnin ja -sijoittamisen yksilöllistämisessä

Saxo Bank erottuu joukosta verkkokaupankäynnin maailmassa. Vaikka kyseessä on toimiluvan omaava pankki, se on pohjimmiltaan teknologiayhtiö. Erilaisille asiakasryhmille verkkokaupankäynnin alustoja tarjoava Saxo Bank hyödyntää tekoälyä ja koneoppimista tarpeiden ennakointiin ja alustatarjonnan yksilöllistämiseen.

Customer-IQ_Experts-panel_VolvoFinans_16-9.jpg

Kohti kitkatonta asiakaskokemusta autorahoituksen alalla

Alkuvuodesta 2018 Volvofinans Bank lanseerasi Zero Friction -ohjelman, jonka tavoitteena oli taata sujuvampi asiakaspalvelu ja sen myötä parempi asiakaskokemus. Volvofinans Bankin asiakaspalvelu kuuluu nyt Ruotsin pankkien kärkikastiin, ja asiakaspalveluun soitettavien puheluiden vuosittainen määrä on laskenut yli 20 prosenttia.

Customer-IQ_Experts-panel_Aarhus_16-9.jpg

Asukaskeskeiset kuntapalvelut tuottavat tulosta Aarhusin kaupungissa

Tanskalaisen Aarhusin kaupungin asukaspalvelukeskus perustaa kunnan asukaskokemuksen kolmen peruspilarin varaan: laatu, talous ja sosiaalinen kestävyys.

Lowell_16-9.jpg

Lowellin ratkaisu mullistaa alan

Lowell panostaa digitaaliseen palvelukehitykseen. Tärkeimpiin hankkeisiin kuuluu yksinkertaisten ja nopeiden mobiilipalveluiden kehittäminen. – Haluamme olla alan johtava toimija, joten meidän pitää jatkuvasti keksiä uusia tapoja, joilla asiakkaille voidaan tarjota parhaita ratkaisuja, sanoo Lowellin Head of Digital & Innovation Jens Lindeblad.

Nordea_16-9.jpg

HTML-lasku on helppo valinta Nordea Finansille

Siirtyminen dynaamiseen laskutukseen on antanut Nordea Finansin asiakkaille mahdollisuuden päättää, miten he haluavat vastaanottaa tietoja. Lyhyemmät läpimenoajat tuotannosta jakeluun helpottavat myös ajankohtaisten tietojen toimittamista asiakkaille nopeasti laskun kautta.

Ikano-Bank_16-9.jpg

Digitaalinen kumppani pitkässä ja tiiviissä yhteistyössä

PostNord Strålforsin omnikanavaratkaisu tarjoaa sekä ajan että kustannusten säästöä Ikano Bankille. Se tukee myös yrityksen vastuullisuustyötä. Avainasemassa on pitkäjänteinen kumppanuus, jossa molemmat osapuolet voivat kehittyä.

Lue artikkeli

Kraftringen

Lue lisää, miten Kraftringenin Customer Journey Mapping -prosessi johti uuteen viestintästrategiaan ja lisäsi digitalisaatiota tukien samalla tavoitetta siitä, että asiakkaat tavoitetaan kaikissa kanavissa.

Tada_16-9.jpg

Tada Medical

3D-tulostustekniikan ansiosta startup-yritys Tada Medical voi valmistaa edullisia prototyyppejä. Tavoitteena on kehittää syöpäpotilaille hoito, joka ehkäisee kivuliaita suun haavaumia – ilman vaikeita sivuvaikutuksia.

16_9_AURA.jpg

Aura

Sähkö on sähköä, mutta se voidaan paketoida osaksi hyvää asiakaspalvelukokonaisuutta. Kun tuote on samanlainen kuin kilpailijoilla, yrityksen on löydettävä muita keinoja erottua joukosta. Customer Journey Mapping (CJM) selvittää, mitkä asiat ovat tärkeitä asiakkaalle.

Karolinska_16-9.jpg

Karoliininen yliopistosairaala

Karoliinisen yliopistosairaalan lasten röntgenissä ortopedit ja kirurgit käyttävät 3D-tulostettuja ruumiinosia saadakseen paremman käsityksen epämuodostumista ennen leikkausta sekä tehdäkseen koeleikkauksia. – Niistä on korvaamaton apu, sanoo lasten röntgenlääkäri Lena Gordon Murkes.

Eksklusivitet-kurerer-reklametretthet_16-9.jpg

Ainutlaatuinen sisältö vastalääke mainosväsymykseen

Päivittäistavarakauppaketju ICA Sverige on onnistunut keräämään vain muutamassa viikossa tuhansia jäseniä Bäst på vego? -nimiseen suljettuun Facebook-ryhmäänsä. Kun ryhmään liittyminen edellyttää hakemuksen lähettämistä, ovat jäsenetkin tavallista aktiivisempia.

16-9_SJ_3D.jpg

3D-tulostuksella nopeampaa junapalvelua

Junien huoltoajat ovat lyhentyneet sen jälkeen, kun SJ ryhtyi 3D-tulostamaan varaosia PostNord Strålforsin palvelun kautta. Nyt raiteilla on useampia junia, ja eri osista on samalla saatu entistä toimivampia.

Odder_16-9.jpg

Odderin kunta

Tanskalainen Odderin kunta valitsi PostNord Strålforsin yhteistyökumppaniksi kaiken saapuvan postin digitointiin ja jakeluun. Lähetettyjen viestien päätyminen väärään paikkaan on nyt historiaa.

Telia_Tamara-Kahliel_16-9.jpg

Telian digitaalinen matka

Tanskan Telia on matkalla kohti koko yrityksen digitalisoimista niin sisäisesti kuin asiakasviestinnässä. – Päätavoitteemme on digitalisaatio ja yksinkertaistaminen, kertoo Tamara Khaliel, Tanskan Telian strateginen hankintajohtaja.

Payment-Management-2_16-9.jpg

Telian sähköinen matka

Tanskan Telia on aloittanut koko yrityksen digitalisoimisen niin sisäisesti kuin asiakkaiden tasollakin. – Päätavoitteemme on digitalisaatio ja yksinkertaistaminen, kertoo Tamara Khaliel, Tanskan Telian strateginen ulkoistusjohtaja.

Näytä lisää