Content hub

Kundupplevelse_16-9.jpg

Yksikanavaisesti toimiva ottaa riskin

PostNord Strålforsin liiketoiminnan kehityspäällikkö Mattias Norén neuvoo yrityksiä odottamaan odottamatonta. Joustavien ja kanavasta riippumattomien ratkaisujen ansiosta toimitustavat vastaavat asiakkaiden toiveisiin myös tulevaisuudessa.

New-payment-patterns_Photo_16-9.jpg

Käteisettömästä maksamisesta kontaktittomaan – näin maksukäyttäytyminen muuttuu Pohjoismaissa

Mahdatko pitää lompakkoa mukanasi enää viiden vuoden kuluttua? Todennäköisesti et. Digitaalinen tekniikka avaa mahdollisuuksia uusille kontaktittomille maksuratkaisuille, jotka voidaan integroida entistä paremmin ostokokemukseen.

Innovation-boom_16-9.jpg

Innovaatiot ovat yritysten lääke Covid-19-kriisiin

Koronavirus on pakottanut yritykset mukauttamaan toimintojaan nopeasti kaikkialla maailmassa. Seurauksena on ollut valtava määrä uusia innovaatioita terveydenhuollon suojavarusteista aina älykkäisiin videoneuvottelutyökaluihin. Seuraavassa on 10 esimerkkiä innovaatioista, joiden ansiosta olemme kriisin jälkeen entistä vahvempia:

Customer-IQ_Experts-panel_Banner_16-9_5.jpg

Tapaa CX-asiantuntijamme

Pääset käsiksi johtavien asiantuntijoiden haastatteluihin. He ovat työskennelleet menestyksekkäästi vuosia asiakaskokemuksen kanssa. Haastatteluissa nousevat esiin hyvän asiakaskokemuksen edut ja ne tarjoavat arvokkaita näkemyksiä ja neuvoja, joita voidaan helposti soveltaa eri yrityksissä ja organisaatioissa. Opi parhailta. Ja voita kilpailijat

Gen-Z_16-9.jpg
Anders-Parment_Expert.png

Sano hei uusille työtovereillesi

Kun 1950-luvulla syntyneet jäävät eläkkeelle, Z-sukupolvi ottaa heidän paikkansa. Monilla työpaikoilla on juuri nyt käynnissä sukupolvenvaihdos. Elämäntapa-asiantuntija ja käyttäytymistieteilijä Lovisa Sterner selittää, mitä tämä merkitsee dynamiikan kannalta.

Mattias-Noren_16-9_2.jpg
Mattias-Noren_Expert_NY.png

Vuoden digitalisoitumistrendit

Ovatko lisääntynyt markkinoinnin kohdentaminen ja entistä suurempi tarve asiakkaan yksityisyyden suojalle ristiriidassa keskenään? Head of Business Development Mattias Norén kertoo näkökulmansa viiteen kysymykseen, joihin yrityksen täytyy ottaa kantaa vuoteen 2020 mennessä.

Teknologi-forbrukere-drommer-om_16-9_NY.jpg

Tekniikkaa, josta kuluttajat unelmoivat

Ericsson Consumer & IndustryLab on selvittänyt, millaisia trendejä kuluttajat mielellään näkisivät tulevaisuudessa. Toivelistan kärkisijoilla ovat helpompi ostaminen, nopeammat maksut ja osuvammat suositukset.

Hjelpl-att-navigerea_16-9.jpg

Apua uudella pelikentällä navigointiin

Maksupalvelujen määrän kasvaessa yritysten on yhä tärkeämpää sisällyttää Payment Management -ratkaisut omnichannelstrategiaansa. Mahdollisuus valita maksutapa itse lisää sekä asiakasuskollisuutta että maksuhalukkuutta.

Nye-apper_16-9.jpg

Uudet sovellukset auttavat toteuttamaan unelmat

Saa tukea arjen taloudesta huolehtimiseen. Saavuta säästötavoitteesi. Toteuta unelmasi. Sovellustalouden kehityksessä uusinta ovat analyysipalvelut, jotka on suunnattu etenkin milleniaaleille.

Etikk-teknologi_2_16-9_NY.jpg

Etiikka ja tekniikka tuovat pohjoismaista etua

Kiinalaiset ja yhdysvaltalaiset maksuratkaisut dominoivat globaalia verkkokauppaa. Näiden kahden suurvallan välissä norjalainen yllättäjä Vipps yrittää kuitenkin vallata itselleen jalansijaa.

Verdidrevet-forbruk_16-9_NY.jpg

Arvopohjaisesta kuluttamisesta tullut valtavirtaa

Kuluttajat paitsi luottavat enemmän yrityksiin kuin viranomaisiin, he luottavat myös siihen, että elinkeinoelämä auttaa ratkaisemaan poliittisia ja yhteiskunnallisia ongelmia.

8-konsekvenser-af-oget-forbrugermagt_16-9_FI.jpg

8 seurausta kuluttajien lisääntyneestä vallasta

Viime vuosina on puhuttu paljon kuluttajien vallan lisääntymisestä. Mitä se oikein tarkoittaa käytännössä ja miten kuluttajat käyttävät valtaansa? Olemme listanneet kahdeksan selkeää merkkiä, jotka kertovat vallan olevan nyt kuluttajilla.

Vor-tids-megatrends_16-9_NY.jpg

Aikamme megatrendit

Luodakseen vakaan ja menestyksekkään strategia- tai skenaarioprosessin organisaatioiden on CIFS:n mukaan välttämätöntä tunnistaa, mitkä megatrendit tulevat vaikuttamaan niihin, sekä valmistautua liiketoimintaan kohdistuviin vaikutuksiin. CIFS luokittelee seuraavat 14 suuntausta aikamme megatrendeiksi.

Hvor-gar-kunden_16-9.jpg

Minne asiakkaat suuntaavat tiensä?

Kuluttajatottumusten muuttuessa ja tekniikan kehittyessä nopeaan tahtiin tämä on kysymys, johon moni hakee vastausta. Copenhagen Institute for Futures Studies hyödyntää skenaariosuunnittelua auttaakseen toimeksiantajiaan valmistautumaan useisiin erilaisiin tulevaisuudenkuviin.

Google-16-9.jpg

Toimisto, joka tekee työstä mukavampaa

Nykytekniikka mahdollistaa työskentelyn missä tahansa.  Mitä sellaista toimisto voi tarjota, mitä kodin työhuone ei voi? Ehkä jaettuja kokemuksia ja lisäpotkua luovuuteen. Seuraavat viisi yritystä eivät koe mitään vastakkainasettelua hyödyn ja huvin välillä. 

Näytä lisää