Content hub

Stefan-Larsson_16-9.jpg

Luottamus digitalisaation jalanjäljillä

Henkilötietojen laiton käyttö ja hutilointi tietoturvan kanssa on aiheuttanut useita suuria skandaaleja viime vuosina. Jotta digitaalisen talouden kasvu ei hidastuisi, yritysten on vaalittava kuluttajien luottamusta. 

Gen-Z_16-9_Old_FI.jpg

Aitouden merkitys

Pöyhkeät tavaramerkkilupaukset eivät pure nuorimpaan kuluttajaryhmään. Z-sukupolven sydämet voi valloittaa vain yhdellä tavalla – olemalla aito.

Kanalval-for-kundresan_16-9.jpg

Kanavien valinta asiakasmatkalle

Mitä vaihetta viestinnällä tuetaan? Tarve ja tavoite eroavat toisistaan  sen perusteella, missä asiakasmatkan vaiheessa asiakas on.  Toiminta ratkaisee kanavan ja viestin. 

Daniel-Ewerman_16-9.jpg

Asiakkaan näkökulmasta

Kirjailija ja luennoitsija Daniel Ewerman kuuluu Ruotsin tunnetuimpiin hyvien asiakaskokemusten puolestapuhujiin. Hän on omistanut viimeiset kymmenen vuottaan huonon palvelun kitkemiseen.

Neuromarketing_16-9.jpg

Näkemystä viestinnälle

Aiemmin tutkimusmaailman käyttämällä tekniikalla PostNord on selvittänyt, kuinka alitajuntamme reagoi hallinnolliseen viestintään. Tutkimus osoittaa, että painetulla materiaalilla on yhä merkittävä rooli, mutta digitaalinen posti on haastamassa sitä.

Price-tags_16-9.jpg

Näin ostokokemus vaikuttaa maksuhalukkuuteen

Kun me kuluttajat olemme tekemässä ostopäätöstä, punnitsemme tietoisesti ja tietämättä erilaisia tekijöitä löytääksemme parhaan vaihtoehdon. Ratkaisevana tekijänä ei aina ole hinta.

Ashkan-Fardos_16-9.jpg

Oletko ymmärtänyt digitalisoinnin käsitteen väärin?

Analogisen palvelun muuttaminen digitaaliseksi on pelkkä tekninen muutos. Digitalisointi alkaa kunnolla vasta kun yritys omaksuu internet-sukupolven käyttäytymisen. Näin väittää TEDx-puhuja Ashkan Fardost, joka on digitalisoinnin ja disruptiivisen tekniikan asiantuntija.