Asiakkaat asioivat enemmän sähköisesti ja odottavat toimivia viestintäkanavia. Pankeilla ja rahoituslaitoksilla on hyvät mahdollisuudet täyttää asiakkaiden odotukset kohdentamalla ja kehittämällä asiakasviestintäänsä.
Parempaan asiakaskokemukseen digitalisaation avulla
Asiakaskokemus paranee, kun asiakkaat saavat kohdennettua viestintää, kuten tiliotteita ja vuosi-ilmoituksia, haluamassaan kanavassa. Viestien digitointi tuo tehoa myös kustannuspuoleen, sisäisiin prosesseihin sekä vähentää paperin käsittelyä ja mahdollistaa sisällön muokkaamisen vain hetkeä ennen viestin lähettämistä.
Strålfors auttaa pohjoismaisia pankkeja ja rahoituslaitoksia kohdentamaan ja lähettämään viestintää digitaalisissa ja fyysisissä kanavissa. Noudatamme kutakin alaa ja maata koskevaa lainsäädäntöä ja määräyksiä.
Lue lisää ratkaisuistamme:
Joustava järjestelmä kohdennettuun viestintään
Vuosi-ilmoitusten ja muiden asiakirjojen toimitusaikojen ei tarvitse olla pitkiä eikä sisällön yleisluonteista. Paranna asiakaskokemusta kohdentamalla viestejä sähköisissä ja fyysisissä kanavissa. Access Interactive -verkkokäyttöliittymässä tekstejä, kuvia, ulkoasua ja viestintäkanavaa on helppo vaihtaa vain hetkeä ennen viestin lähetystä.
Anna asiakkaiden valita, mitä kautta viestit toimitetaan
Jopa 77 prosenttia pohjoismaalaisista haluaa itse valita, miten he viestivät yritysten ja viranomaisten kanssa. Omnichannel-ratkaisumme ansiosta asiakkaat saavat valita, missä, milloin ja miten he ottavat viestit vastaan. Se mahdollistaa viestinnän kohdentamisen ja toimittamisen oikeassa kanavassa ja oikeassa muodossa riippumatta siitä, lähetetäänkö viesti fyysisesti vai sähköisesti.
Haluatko lisätietoja siitä, miten asiakaskokemusta voi parantaa? Ota yhteyttä, niin kerromme lisää.
+358 (0)400 820 110
jukka.leivonen@stralfors.fi