Odotukset täyttävää sähköistä ja kohdennettua asiakasviestintää

Toimialat Rahoitus & vakuutustoiminta

Asiakkaat asioivat enemmän sähköisesti ja odottavat toimivia viestintäkanavia. Pankeilla ja rahoituslaitoksilla on hyvät mahdollisuudet täyttää asiakkaiden odotukset kohdentamalla ja kehittämällä asiakasviestintäänsä.

Parempaan asiakaskokemukseen digitalisaation avulla

Asiakaskokemus paranee, kun asiakkaat saavat kohdennettua viestintää, kuten tiliotteita ja vuosi-ilmoituksia, haluamassaan kanavassa. Viestien digitointi tuo tehoa myös kustannuspuoleen, sisäisiin prosesseihin sekä vähentää paperin käsittelyä ja mahdollistaa sisällön muokkaamisen vain hetkeä ennen viestin lähettämistä.

Strålfors auttaa pohjoismaisia pankkeja ja rahoituslaitoksia kohdentamaan ja lähettämään viestintää digitaalisissa ja fyysisissä kanavissa. Noudatamme kutakin alaa ja maata koskevaa lainsäädäntöä ja määräyksiä.

Lue lisää ratkaisuistamme:

Joustava järjestelmä kohdennettuun viestintään

Joustava järjestelmä kohdennettuun viestintään

Vuosi-ilmoitusten ja muiden asiakirjojen toimitusaikojen ei tarvitse olla pitkiä eikä sisällön yleisluonteista. Paranna asiakaskokemusta kohdentamalla viestejä sähköisissä ja fyysisissä kanavissa. Access Interactive -verkkokäyttöliittymässä tekstejä, kuvia, ulkoasua ja viestintäkanavaa on helppo vaihtaa vain hetkeä ennen viestin lähetystä.

Lue lisää Access Interactive

Anna asiakkaiden valita, mitä kautta viestit toimitetaan

Anna asiakkaiden valita, mitä kautta viestit toimitetaan

Jopa 77 prosenttia pohjoismaalaisista haluaa itse valita, miten he viestivät yritysten ja viranomaisten kanssa. Omnichannel-ratkaisumme ansiosta asiakkaat saavat valita, missä, milloin ja miten he ottavat viestit vastaan. Se mahdollistaa viestinnän kohdentamisen ja toimittamisen oikeassa kanavassa ja oikeassa muodossa riippumatta siitä, lähetetäänkö viesti fyysisesti vai sähköisesti.

Lue lisää Omnichannel-ratkaisuista

 
Jukka-Leivonen_Cirk-500px_Bg-lightgrey-WG1.jpg
Jukka Leivonen
Manager of Partnerships & New Sales

Haluatko lisätietoja siitä, miten asiakaskokemusta voi parantaa? Ota yhteyttä, niin kerromme lisää.

+358 (0)400 820 110
jukka.leivonen@stralfors.fi

Ota yhteyttä

Aiheeseen liittyvät artikkelit

Nordea_16-9.jpg

HTML-lasku on helppo valinta Nordea Finansille

Siirtyminen dynaamiseen laskutukseen on antanut Nordea Finansin asiakkaille mahdollisuuden päättää, miten he haluavat vastaanottaa tietoja. Lyhyemmät läpimenoajat tuotannosta jakeluun helpottavat myös ajankohtaisten tietojen toimittamista asiakkaille nopeasti laskun kautta.