Turvalliset maksuratkaisut sekä luotonhallinta- ja perintäyhtiöiden parantunut maksuvalmius
Selkeä ja tehokas viestintä on luotonhallinta- ja perintäyhtiöille olennaisen tärkeää. Epäselvät laskut ja hankalat maksuratkaisut aiheuttavat kuitenkin ongelmia useissa vaiheissa. Keskittymällä asiakasviestintään ja maksamisen sujuvuuteen voidaan lyhentää maksuaikoja ja parantaa asiakaskokemusta.
Maksuaikojen lyhentäminen ja asiakasviestinnän turvalliset kokonaisratkaisut
Luotonhallinnassa, perinnässä ja factoringissa keskitytään auttamaan velallista pääsemään veloista ja lyhentämään velkojen maksuaikaa. Monet laskut maksetaan kuitenkin tarpeettoman myöhään, ja pahimmassa tapauksessa ne jäävät kokonaan maksamatta. Epäselvä viestintä ja joustamattomat maksuratkaisut vievät aikaa yrityksiltä, velallisilta ja asiakkailta. Ja mikä pahinta, seurauksena on huono asiakaskokemus.
Kehittämällä asiakasviestintää ja maksukokemusta luotonhallinta- ja perintäyhtiöillä on hyvät mahdollisuudet nopeuttaa maksamista, ylläpitää hyviä asiakassuhteita ja auttaa velallista tervehdyttämään talouttaan.
PostNord Strålfors tarjoaa yksilöllisiä ja turvallisia viestintäratkaisuja, jotka auttavat luotonhallinta- ja perintäyhtiöitä noudattamaan lakeja ja sääntöjä tällä erittäin säännellyllä toimialalla.