Asiakaslehti Smarter Communication

Haluatko tietää lisää siitä, miten voit viestiä entistä älykkäämmin ja tehokkaammin? Sekä siitä, miten voit pysyä ajan tasalla viestinnän ja uuden tekniikan viimeisimmistä trendeistä? Kerromme näistä ja monista muista asioista Smarter Communication - asiakaslehdessämme.

Kursi kanavasi kokoon

#3 2017 – Kursi kanavasi kokoon

Mielekäs ja olennainen. On tärkeää, että asiakaskokemus on aina tällainen, olipa asiakas yhteydessä yritykseenne sitten sosiaalisen median kautta, fyysisessä myymälässä tai maksaessaan sähköisen laskun. Omnichannel-ratkaisussa yhden kanavan kautta tehty yhteydenotto vaikuttaa seuraavaan, jolloin asiakas voi aina jatkaa siitä mihin hän viimeksi jäi. Kursi siis kanavasi kokoon!

  • Rasmus Houlind näyttää, miten omnichannelmarkkinointia voidaan mitata.
  • Jonas Hammarberg neuvoo, miten voit johtaa yritystäsi digitalisaation toisessa vaiheessa.
  • Mikael Bladh kertoo, miten omnichannel-ratkaisujen käyttö sähköisten laskujen lähettämisessä lisää E.ON-sähkö- ja energiayhtiön asiakastyytyväisyyttä.
  • Alektum Groupin Anders Svensson kertoo, miten kerättyjen asiakastietojen avulla voidaan valita kullekin asiakkaalle paras yhteydenottoja maksukanava.
  • Digitaaliset perintävaatimukset maksetaan nopeammin, kertoo Fred-Ivar Forsland luotonhallintayritys Lindorffilta.

Lue koko lehti

Lehden aikaisemmat numerot

Asiakasmatka 2.0
#2 2017

Asiakasmatka 2.0

Yksilöity mix takaa parhaan asiakasmatkan. Hankkimalla tietoa siitä, miten voit digitalisaation avulla löytää uusia asiakkaita ja vastata heidän kysyntäänsä, voit kehittää toimintaasi uusilla markkinoilla. Lähde mukaan digitaaliselle asiakasmatkalle!

 

Oletko Turvattu?
#1 2017

Oletko Turvattu?

Olipa yrityksesi päässyt digitalisoinnissa miten pitkälle tahansa, yksi asia on aina ajankohtainen: turvallisuus. Omistamme turvallisuudelle sen vuoksi melkein koko tämän numeron.

Opi puhumaan datasi kanssa
#4 2016

Opi puhumaan datasi kanssa

Mitä merkitystä on brändillä, kun data ja algoritmit yhä useammin ohjaavat asiakkaiden valintoja internetissä? Mutta tie menestykseen on erilainen kuin ennen ja datavetoinen viestintä on tullut jäädäkseen.

 

Hyvä maine varmistaa pitkät suhteet
#3 2016

Hyvä maine varmistaa pitkät suhteet

Kaikki ihmiset haluavat, että heistä tykätään. Sama koskee myös yrityksiä. Jos haluat luoda asiakkaisiisi pitkäaikaiset suhteet, sinun on otettava huomioon asiakkaiden tarpeet ja vaalittava yrityksesi mainetta.

Disruptio: Voittaako vai hävitä
#2 2016

Disruptio: Voittaako vai hävitä

Tekniikan nopea kehitys on luonut markkinoiden uusille tulokkaille mahdollisuuden päihittää tehokkaasti nykypäivän liiketoimintamallit.Tarkastelemme lähemmin disruption käsitettä ja näytämme, miten voit menestyä siinä.

Smarter Communication, #1 2016
#1, 2016

Miten viestinnän automaatio toimii?

Nykyisin voit viestiä asiakkaillesi uusilla ja tehokkailla tavoilla – milloin ja missä tahansa. Onnistuaksesi sinun on seurattava asiakkaan jälkiä sekä nähtävä ja ymmärrettävä hänen tarpeensa.

Smarter Communication, #4 2015
#4, 2015

Yksilöllistä viestintää kaikkien kanssa

  • Keskinäinen lojaalius.
  • Miksi minun pitäisi omistaa kaikki?
  • Onnistui yli odotusten.
  • Nopeatempoista viestintää.
  • Anna asiakkaan ohjata.
Smarter Communication, #3 2015
#3, 2015

Sata vuotta älykästä liiketoimintaa

  • Takaisin tulevaisuuteen – trendien tarkastelua 10 vuotta sitten
  • Uutta kuluttajavaltaa lompakossa
  • Instant shopping muuttaa kuluttajien käyttäytymistä
  • Prediktiivinen analyytikka kehittää liiketoimintaa
  • Strålfors – älykästä liiketoimintaa 101 vuoden ajan
Smarter Communication, #2 2015
#2, 2015

Uskalla digitalisoida liiketoimintamallisi

  • Kovaa taistelua rahoista
  • Näin digitaalisia ovat naapurisi
  • Esineiden internet
  • British Gas säästää tulostuskustannuksissa
Smarter Communication, #1 2015
#1, 2015

Anna asiakkaidesi näyttää tietä

  • Kutsuu kilpailijansa mukaan
  • Mahdollisuuksia tarjoava kortinlukija
  • Digitaaliset haasteet
  • Palkitse asiakkaasi
Smarter Communication, #3 2014
#3, 2014

Mitä tiedät asiakkaistasi?

  • Liiketoimintamalleista
  • Brändeistä
  • Kuluttajista
Smarter Communication, #2 2014
#2, 2014

Oletko valmis tulevaisuuden viestintään?

  • Ota selvää asiakkaiden mielipiteistä
  • Analyysi parantaa dialogia
  • Näin sinusta tulee superverkostoituja
  • Viestinnän trendit
Smarter Communication, #1 2014
#1, 2014

Multichannel – Asiakas viestii kaikkien kanavien kautta

  • Digitaalinen ajokortti
  • Katse itään
  • Katseenseuranta
  • Erikielisiä versioita
Smarter Communication, #2 2013
#2, 2013

Release the power of communication

  • Kaikki viestivät keskenään – kaikkialla
  • Mitä tiedät Big Datasta?
  • Kaikki yritykset ovat palveluyrityksiä
Smarter Communication, #1 2013
#1, 2013

Olemme kavereita... vaiolemmeko?

  • Lukijat ovat lehtien uusia vallanpitäjiä.
  • Luottamusta & inspiraatiota
  • Asiakastuntemuslisää uskollisuutta
  • Laukaisevat tekijät

Tilaa Smarter Communication Magazien

Haluatko saada Smarter Communication Magazinen suoraan postilaatikkoosi? Tilaa lehti maksutta täyttämällä alla oleva lomake.

Tilaa Smarter Communication Magazien

Kiitos tilauksestasi. Lähetämme lehden lomakkeessa ilmoittamaasi osoitteeseen.