Lehdistötiedotteet & uutiset

Syyskuuta 3, 2014 Uutiset
Smarter Communication Svenska Publishing-Priset -kilpailun finaalissa
Strålforsin julkaisu on taas kerran nimitetty yhdeksi Svenska Publishing-Priset -julkaisupalkinnon ehdokkaista. Smarter Communication -asiakaslehtemme selviytyi tänä vuonna finaaliin B2B-asiakaslehtien luokassa.

Heinäkuuta 11, 2014 Uutiset
Asiakkaiden ei tarvitse olla fanejasi pitääkseen sinusta
Sonia Carter vastaa sosiaalisesta mediasta ja digitaalimedioista elintarvikeyritys Mondelezilla, jonka tuotevalikoimassa on monia tunnettuja brändejä, kuten Milka, Cadbury, Toblerone ja Oreo. Marketing Week Live 2014 -tapahtumassa hän kertoi, miten yritys hyödynsi sosiaalista mediaa eräässä Isossa-Britanniassa järjestämässään kampanjassa.

Heinäkuuta 11, 2014 Uutiset
”Tällä hetkellä puolet asiakkaistamme tekee ostoksensa mobiililaitteilla”
Kuluttajilla on nykyisin loputtomasti valinnanmahdollisuuksia, ja siksi asiakaselämyksen merkitys on erittäin suuri. Miten asiakkaille voidaan luoda entistä parempia ja ainutlaatuisempia elämyksiä? Siitä keskustelivat Odeon- ja UCI-elokuvateattereiden kaupallinen johtaja Andy Edge ja notonthehighstreet.com-verkkomyymälän markkinointipäällikkö Ben Carter Marketing Week Live 2014 -tapahtumassa Lontoossa.

Heinäkuuta 11, 2014 Uutiset
Lego kehittyy yhdessä asiakkaidensa kanssa
Elämme aikaa, joka soveltuu hyvin yhteiskehittelyyn (co-creation); aktiiviseen, sosiaaliseen ja luovaan prosessiin, johon yritykset ottavat mukaan myös tuotteidensa käyttäjät. Leluyritys Lego hyödyntää tätä täydellisesti omassa liiketoimintamallissaan.

Heinäkuuta 11, 2014 Uutiset
Olennainen sisältö ja SEO saivat lentoyhtiön uuteen nosteeseen
Colin Lewis on riippumattoman brittiläisen lentoyhtiön BMI Regionalin markkinointipäällikkö. Hän kertoi Marketing Week Live 2014 -tapahtumassa, miten vanha ja tunnettu brändi saatiin uuteen nosteeseen melkein pelkästään digitaalimarkkinoinnin avulla.

Heinäkuuta 11, 2014 Uutiset
Uusi talous edellyttää uutta organisaatiota
– Autamme yrityksiä ymmärtämään, miten niiden pitää muuttua. Muuttuminen ei oikeastaan ole kovin monimutkaista. Se on vain tavattoman vaikeaa, sanoi Hyper Island -yrityksen Learning Designer Erik Rodin, joka luennoi Marketing Week Live 2014 -tapahtumassa teemalla ”Tulevaisuuden digitaalinen markkinointi”.

Heinäkuuta 11, 2014 Uutiset
Marketing Week Live 2014
Lontoossa 25.–26. kesäkuuta 2014 järjestettyjen Marketing Week Live 2014 -suurmessujen teemana oli ”Markkinoijat yhdistäytykää”.

Kesäkuuta 18, 2014 Uutiset
Smarter Communication #2 2014
Miten monia asiakkaita palvelevat kuluttaja yritykset voivat viestiä asiakkailleen yhtä aikaa useiden eri kanavien kautta?

Helmikuuta 21, 2014 Uutiset
ONNITTELUT!
Lahjoitimme jokaisesta ladatusta kuvasta 1 euron SOS-Lapsikylälle, koska halusimme siten levittää joulun iloista sanomaa. Lähettämäsi kuvan ansiosta monilla kolmannen maailman lapsilla on mahdollisuus aloittaa koulunkäynti.

Helmikuuta 21, 2014 Uutiset
Strålforsin uusi lehti!
Smarter Communication tarkastelee markkinoinnin uusimpia trendejä.