Lehdistötiedotteet & uutiset

Nordic Channel Compass 2018 -raportin
PostNord on yhdessä Kantar Sifon kanssa julkaissut Nordic Channel Compass -raportin. Raportti kertoo, miten pohjoismaalaiset kuluttajat haluavat viestiä yritysten ja viranomaisten kanssa. Pohjoismaiset kuluttajat eivät vielä koskaan aiemmin ole olleet näin kriittisiä yritysten ja viranomaisten viestintätapoja kohtaan.

Johanna Starck nimitetty PostNord Oy:n toimitusjohtajaksi
PostNord Oy on nimittänyt Johanna Starckin toimitusjohtajaksi 1.11.2018 alkaen. Starck toimii edelleen myös PostNord Strĺlfors Oy:n toimitusjohtajana.

PostNord Strålfors Oy ja MobilePay tekevät laskujen maksamisen helpoksi
Kuluttajat voivat pian MobilePayn avulla maksaa myös laskujaan yhdellä pyyhkäisyllä suoraan puhelimestaan. PostNord Strålfors, Pohjoismaiden johtava fyysisten ja sähköisten laskujen välittäjä, ja MobilePay, suosituin mobiilimaksamisen ratkaisu, tavoittelevat yhdessä helppoa laskunmaksamista.

Postnord Strålfors Oy yhteistyöhön ClarkApps Oy:n kanssa
ClarkApps Oy on solminut yhteistyösopimuksen Pohjoismaiden suurimman laskunvälittäjän, PostNord Strålforsin kanssa. PostNord Strålfors Oy ottaa ensimmäisenä Suomen markkinoilla käyttöön mobiililaskun muiden laskutuskanavien rinnalle. PostNord Strålfors välittää vuodessa satoja miljoonia laskua Pohjoismaissa.

M-lasku saapuu suoraan puhelimeen
Pohjoismaiden suurin laskunvälittäjä PostNord Strålfors alkaa syksyllä lähettää mobiililaskuja kuluttajien puhelimiin Kleverin sovelluksen kautta.

Mobiilimaksaminen onnistuu PostNord Strålforsilla
Uusien mobiilimaksutapojen ja -teknologioiden kehittyessä PostNord Strålfors Oy aloittaa yhteistyön strategisten kumppaniensa kanssa ja avaa uusia mobiilimaksamisen palvelukanavia yritysasiakkailleen.

PostNord julkistaa 3D-portaalin tarvepohjaiselle 3D Solutions-palvelulle
PostNord Group on johtava viestintä- ja logistiikkaratkaisujen tarjoaja Pohjoismaiden alueella. Nyt yritys ottaa seuraavan askeleen 3D-investoinneissaan julkistamalla 3D-portaalin tytäryhtiönsä PostNord Strålforsin kautta.

Tuplavaalit digiloikan puolivälissä
On melkoinen projekti kun Suomen suurin ammattijärjestö valitsee valtuustonsa. PostNord Strålfors mahdollisti äänestämisen sekä postitse että sähköisesti Tehyn vaaleissa.

PostNord ja Sony Mobile yhteistyöhön 3D-teknologian parissa
PostNord-konserni, joka on Pohjoismaiden johtava viestintä- ja logistiikkapalvelujen tarjoaja, ilmoitti tänään tekevänsä Sony Mobilen kanssa yhteistyötä 3D-teknologian parissa.

PostNord Stratasysin 3d-tulostuskumppaniksi
<p>PostNord Strålfors, joka on osa PostNord konsernia ja Pohjoismaiden johtava viestintä- ja logistiikkaratkaisujen tarjoaja, ilmoitti tänään tehneensä kumppanuussopimuksen Stratasysin kanssa. Stratasys on maailman johtava soveltavien additiivisten teknologiaratkaisujen tarjoaja.</p>

Ei enää aikaa vievää hallintotyötä: uudet ratkaisut automatisoivat viestintävirtasi
Vaatiiko saapuvan viestinnän käsittely tarpeettoman paljon hallinnollista työtä? PostNord Strålforsin uudet Input Management -ratkaisut mahdollistavat kaiken saapuvan viestinnän automaattisen käsittelyn sekä viestien lähettämisen yhtenä virtana.

Tyytyväisiä asiakkaita ympäri vuorokauden
Verkossa kauppa on käynnissä vuorokauden ympäri viikon jokainen päivä. Ikano Bank ja PostNord Strålfors suunnittelevat yhdessä asiakkaiden kannalta mahdollisimman sujuvasti toimivia ratkaisuja. Kun asiakas painaa ”osta”-painiketta, hänen luottotietonsa tarkistetaan ja lasku luodaan välittömästi, minkä jälkeen asiakas saa laskun digitaaliseen postilaatikkoonsa.

Ainutlaatuinen yhteistyö edistää liiketoimintaa
PostNord Strålfors on solminut jälleenmyyntisopimuksen suomalaisen ohjelmistovalmistaja FuturSoftin kanssa, joka on erikoistunut auto- ja konealan järjestelmäratkaisuihin. – FuturSoft käyttää PostNord Strålforsin monikanavaista We Mail -ratkaisua, jonka yritys brändää omille asiakkailleen, kertoo Strålforsin myyjä Jukka Leivonen.

Strålfors joulukampanjan voittajat
Kiitoksia kaikille osallistujille. Tässä on kilpailun voittaja.

Digitalisoituminen – Smarter Communication Day 2015
Digitalisoituminen muuttaa sekä markkinoiden että asiakkaiden käyttäytymistä. Strålforsin Smarter Communication Day 2015 Helsingissä tarjosi monia vinkkejä siitä, miten pysyä mukana kehityksessä.