Smarter Communication Day 2014 veti ennätysmäärän yleisöä

Strålforsin Helsingissä 23. lokakuuta järjestämä Smarter Communication Day -inspiraatiopäivä houkutteli ennätysmäärän yleisöä!
Tässä on yhteenveto päivän tapahtumista.

Smarter Communication Day_2014_Stralfors_VNN_Cata_portin_2.jpg

Suomen Strålfors on kutsunut asiakkaitaan ja yhteistyökumppaneitaan Smarter Communication Day -inspiraatiotapahtumaan jo viiden vuoden ajan. Inspiraatiopäivä järjestettiin tänäkin vuonna Helsingissä, tällä kertaa suurenmoisella Finlandia-talolla.

Noin kahdeksankymmentä kutsuvierasta kokoontui kuuntelemaan mm. Aller Media Oy:n Pauli Aalto-Setälää, joka kertoi uudesta kirjastaan, sekä Grano Oy:n Jyrki Narista. Muita luennoitsijoita olivat brittiläinen tulevaisuustutkija Nicola Millard sekä Kööpenhaminassa toimivan kansainvälisen viestintätoimiston AdPeoplen Sille Stener.
Päivän aluksi vieraille tarjoiltiin aamiaista ja he saivat tilaisuuden tutustua toisiinsa, ja luentojen päätteeksi Strålfors tarjosi vieraille lounaan.

– On todella hauskaa, että niin monet asiakkaamme ja yhteistyökumppanimme arvostavat inspiraatiopäiväämme ja käyttävät tilaisuutta hyväkseen oppiakseen lisää älykkäästä viestinnästä, toteaa Suomen Strålforsin Projekt Manager Pekka Suomi.

Oletko utelias lukemaan aikaisempien vuosien Smarter Communication Day -tapahtumien aiheista?

Lue lisää tästä.