Asiakaslehti Smarter Communication

Haluatko tietää lisää siitä, miten voit viestiä entistä älykkäämmin ja tehokkaammin? Sekä siitä, miten voit pysyä ajan tasalla viestinnän ja uuden tekniikan viimeisimmistä trendeistä? Kerromme näistä ja monista muista asioista Smarter Communication - asiakaslehdessämme.

Asiakasmatka 2.0

#2 2017 – Asiakasmatka 2.0

Yksilöity mix takaa parhaan asiakasmatkan. Hankkimalla tietoa siitä, miten voit digitalisaation avulla löytää uusia asiakkaita ja vastata heidän kysyntäänsä, voit kehittää toimintaasi uusilla markkinoilla. Lähde mukaan digitaaliselle asiakasmatkalle!

  • UX-suunnittelija Unni Swanström kertoo yksilöinnin merkityksestä sekä siitä, miksi hyvä muotoilu stimuloi verkkokauppaa.
  • Head of digital services Lars Lundström neuvoo, miten omnikanavaratkaisuissa voidaan hyödyntää dynaamista viestintää sisällön sovittamiseksi asiakkaiden toiveiden mukaan.
  • Stig Hammer painottaa, miten tärkeää on laatia selkeä strategia sekä toimia intensiivisesti ja systemaattisesti olennaisen sisällön tarjoamiseksi yrityksen omissa kanavissa.
  • Mats Levin ja Magnus Elfgren kertovat yli 55-vuotiaiden ostovoimaisesta Vintage people -ryhmästä ja siitä, miksi tarjouksissa on tärkeämpää keskittyä arvoihin kuin ihmisten fyysiseen ikään.

Lue koko lehti

Lehden aikaisemmat numerot

Oletko Turvattu?
#1 2017

Oletko Turvattu?

Olipa yrityksesi päässyt digitalisoinnissa miten pitkälle tahansa, yksi asia on aina ajankohtainen: turvallisuus. Omistamme turvallisuudelle sen vuoksi melkein koko tämän numeron.

Opi puhumaan datasi kanssa
#4 2016

Opi puhumaan datasi kanssa

Mitä merkitystä on brändillä, kun data ja algoritmit yhä useammin ohjaavat asiakkaiden valintoja internetissä? Mutta tie menestykseen on erilainen kuin ennen ja datavetoinen viestintä on tullut jäädäkseen.

 

Hyvä maine varmistaa pitkät suhteet
#3 2016

Hyvä maine varmistaa pitkät suhteet

Kaikki ihmiset haluavat, että heistä tykätään. Sama koskee myös yrityksiä. Jos haluat luoda asiakkaisiisi pitkäaikaiset suhteet, sinun on otettava huomioon asiakkaiden tarpeet ja vaalittava yrityksesi mainetta.

Disruptio: Voittaako vai hävitä
#2 2016

Disruptio: Voittaako vai hävitä

Tekniikan nopea kehitys on luonut markkinoiden uusille tulokkaille mahdollisuuden päihittää tehokkaasti nykypäivän liiketoimintamallit.Tarkastelemme lähemmin disruption käsitettä ja näytämme, miten voit menestyä siinä.

Smarter Communication, #1 2016
#1, 2016

Miten viestinnän automaatio toimii?

Nykyisin voit viestiä asiakkaillesi uusilla ja tehokkailla tavoilla – milloin ja missä tahansa. Onnistuaksesi sinun on seurattava asiakkaan jälkiä sekä nähtävä ja ymmärrettävä hänen tarpeensa.

Smarter Communication, #4 2015
#4, 2015

Yksilöllistä viestintää kaikkien kanssa

  • Keskinäinen lojaalius.
  • Miksi minun pitäisi omistaa kaikki?
  • Onnistui yli odotusten.
  • Nopeatempoista viestintää.
  • Anna asiakkaan ohjata.
Smarter Communication, #3 2015
#3, 2015

Sata vuotta älykästä liiketoimintaa

  • Takaisin tulevaisuuteen – trendien tarkastelua 10 vuotta sitten
  • Uutta kuluttajavaltaa lompakossa
  • Instant shopping muuttaa kuluttajien käyttäytymistä
  • Prediktiivinen analyytikka kehittää liiketoimintaa
  • Strålfors – älykästä liiketoimintaa 101 vuoden ajan
Smarter Communication, #2 2015
#2, 2015

Uskalla digitalisoida liiketoimintamallisi

  • Kovaa taistelua rahoista
  • Näin digitaalisia ovat naapurisi
  • Esineiden internet
  • British Gas säästää tulostuskustannuksissa
Smarter Communication, #1 2015
#1, 2015

Anna asiakkaidesi näyttää tietä

  • Kutsuu kilpailijansa mukaan
  • Mahdollisuuksia tarjoava kortinlukija
  • Digitaaliset haasteet
  • Palkitse asiakkaasi
Smarter Communication, #3 2014
#3, 2014

Mitä tiedät asiakkaistasi?

  • Liiketoimintamalleista
  • Brändeistä
  • Kuluttajista
Smarter Communication, #2 2014
#2, 2014

Oletko valmis tulevaisuuden viestintään?

  • Ota selvää asiakkaiden mielipiteistä
  • Analyysi parantaa dialogia
  • Näin sinusta tulee superverkostoituja
  • Viestinnän trendit
Smarter Communication, #1 2014
#1, 2014

Multichannel – Asiakas viestii kaikkien kanavien kautta

  • Digitaalinen ajokortti
  • Katse itään
  • Katseenseuranta
  • Erikielisiä versioita
Smarter Communication, #2 2013
#2, 2013

Release the power of communication

  • Kaikki viestivät keskenään – kaikkialla
  • Mitä tiedät Big Datasta?
  • Kaikki yritykset ovat palveluyrityksiä
Smarter Communication, #1 2013
#1, 2013

Olemme kavereita... vaiolemmeko?

  • Lukijat ovat lehtien uusia vallanpitäjiä.
  • Luottamusta & inspiraatiota
  • Asiakastuntemuslisää uskollisuutta
  • Laukaisevat tekijät

Tilaa Smarter Communication Magazien

Haluatko saada Smarter Communication Magazinen suoraan postilaatikkoosi? Tilaa lehti maksutta täyttämällä alla oleva lomake.

Tilaa Smarter Communication Magazien

Kiitos tilauksestasi. Lähetämme lehden lomakkeessa ilmoittamaasi osoitteeseen.